• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Nu byte! Breitling Avenger II Seawolf Blacksteel Yellow

Oscar900218

Cartier
Säljer nu min Breitling Avenger II seawolf blacksteel, fullset och i mycket gott skick. Köpt på forumet för ett litet tag sedan.
Uttagen i Sverige 18/2 2017 hos klockmaster Stockholm. Klockan är limiterad och är numrerad 199/1000.
Fantastisk krämgul urtavla och klarar 3000m vilket gör det till en optimal sommarklocka som klarar det mesta, bland annat Landsortsdjupet flera gånger om.
Pris: 30.500 kr exkl värdefrakt
En enda Prisbump 28,5 tkr
Kan tänka mig ett byte mot en blå eller svart omega smp 300. Krav är uttagen för Max ett år sedan samt fint skick (är inte intresserad av klockor med flertalet "deskdives" el liknande) och fullset. Kan tänka mig att byta rakt av även om du värderar din för mindre.
Retur: Enl ök
Finns för f2f i eventuellt Sthlm alt Göteborg nu ett tag framöver.
Gott om referenser finns.
Tack KS för annonsplats!
IMG_2743.JPG
IMG_2776.JPG
IMG_2777.JPG
 

Bilagor

  • IMG_2812.JPG
    IMG_2812.JPG
    109.4 KB · Visningar: 1,459
Senast ändrad:
Topp