Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker heeeelt klart jag är det!!! Tycker frugan det?.. Not so much..;-)
Verkar vara det som är hemligheten, de blir aldrig bakfullaGrattis! Ni ser ut att ha det underbart i staterna! Dåligt med aktivitet i bakfylletråden bara![]()
Det är så med ungdomar. Been there, done that. Jag antar att det senare i livet kommer en period, som för de flesta, då de faktiskt tycker det är skönt att vara hemma och sova. Tills dess: Kör hårt och håll ekonomin rullande.Verkar vara det som är hemligheten, de blir aldrig bakfulla![]()
Big spenders, och inte var det representationFryken fyllde 29, kortet glödde
![]()
JayZ hostade, MosDef körde freestyle, fler andra kända körde rap, massa folk rökte några hekto gräs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sån här typ?Ta en pastrami sandwich på Katz. Må vara ett vattenhål för turister men satan så gott.
HungrigEn sån här typ?
![]()
Åh fy så perfekt när gårdagen känns i kroppen.En sån här typ?
![]()
Skön posörblick från gammelmanMiddag på Boathouse
![]()
Middag på Boathouse
![]()
Middag på Boathouse
![]()
Middag på Boathouse
![]()
Fryken fyllde 29, kortet glödde
![]()
JayZ hostade, MosDef körde freestyle, fler andra kända körde rap, massa folk rökte några hekto gräs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vem har dött?