• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nu lämnar jag!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nu lämnar jag detta forum. Om någon undrar så är det pga hur admin agerar. Inlägg tas bort, åsikter tystas osv. Jag har mailat admin för att försöka få en förklaring på vad jag gjort för fel men inget svar tyvärr. Censur och maktutövning som för tankarna till Stasi och KGB! Sämsta sortens forum! Det här lär väl också tas bort. Tack och hej😊

Om jag minns rätt la du väl upp typ 10 inlägg med en bild i varje gällande en ny klocka. Admin troligen raderat för att det blir spam och du fick till dig av andra medlemmar att bifoga flera bilder i ett och samma inlägg. Vive le KS!

Det finns regler, även i specifika trådar, som ny läser man dom.

Sluta grina, läs reglerna, följ dom. Lätt som en plätt.

IMG_2485.jpeg
IMG_2484.jpeg
IMG_2483.jpeg
IMG_2481.jpeg

Nu lämnar jag detta forum. Om någon undrar så är det pga hur admin agerar. Inlägg tas bort, åsikter tystas osv. Jag har mailat admin för att försöka få en förklaring på vad jag gjort för fel men inget svar tyvärr. Censur och maktutövning som för tankarna till Stasi och KGB! Sämsta sortens forum! Det här lär väl också tas bort. Tack och hej😊
Det är ju uppenbart vad du vill.

IMG_6960.jpeg

Nej snäll stanna, lämna inte snälla...
Bye bye! Det här är inte blocket. Man måste bidra till forumet för att kunna nyttja alla delar. Läs reglerna.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp