• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyårsklockan 2025-2026

Inte Khaki... ;)
IMG_E2447.JPG

Precis landat på hotellet och gottar mig med lite snacks och dryck innan det blir duschen. Det självklara valet föll på Submariner 14060M. Ägt den här sen i våras, och det är ovanligt för min del. Var owg med den tills nyligen då jag köpte en pam111. Gott nytt år finsmakare! 🥂
1000002670.jpg

IMG_0601.jpeg

Gott nytt år KS-vänner!

Det blev Datejust-ish lite lagom oplanerat, stormen Johannes forcerade en inspektionsresa till sommarstugan och då kunde inte hela ”familjen” följa med, så även om jag kanske hade föredragit något mer dressat till kostym går det ingen nöd på mig.

Champagnen är kall, eldstaden varm och huset står kvar. Inget att klaga på!

IMG_0601.jpeg

Gott nytt år KS-vänner!

Det blev Datejust-ish lite lagom oplanerat, stormen Johannes forcerade en inspektionsresa till sommarstugan och då kunde inte hela ”familjen” följa med, så även om jag kanske hade föredragit något mer dressat till kostym går det ingen nöd på mig.

Champagnen är kall, eldstaden varm och huset står kvar. Inget att klaga på!
Sjelden man ser en Turn-o-graf.. :)

Tillbaka
Topp