• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny chrono (paketöppning)

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sålde min speedy för ett tag sen så en chrono har saknats i samligen. Efter lite surfande här på KS spanade jag in en lämplig kandidat, drog iväg ett PM och hoppades att den skulle vara till salu. Och jag hade tur! Idag landade den i norrland.

Brunt paket
huhabura.jpg


Nån som redan nu anar vilket märke det rör sig om? :)
7apysuqy.jpg


Innerbox
a8u7yve2.jpg


Skymtar...
8yhahypy.jpg


Visst är det en Tudor chrono!
betamymy.jpg


Närmare bestämt en 79270, sista årgången med Rolex case och krona. Det jag gillar med denna är tavlan: panda med fantastiska detaljer, storleken: 40 mm är perfekt storlek för mig, datum: saknade detta på speedyn. Det enda jag saknar (hittills) är att den gärna hade fått ha plexi men det är överkomligt.

Obligatoriskt wrist shot
da3abuga.jpg
 
T

Tobbe

Guest
Wow! Riktigt snygg :) har fått ett intresse för märket på senaste tiden, inte omöjligt att man kompletterar samlingen någon gång ;)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för alla glada tillrop och gratulationer! Blir att börja posta i dagens tudor-tråden framöver då. :)
 
Topp