J
Julledoc
Guest
Är du inte hundra på modellen så självklart begagnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket uppskattar du att man kan tjäna på en begagnad klocka jämfört med ny?
Min empiriska undersökning säger att på en sportrolex är det en ca 30% besparing jämfört med ny. Varierar säkert beroende på modell dock.
EXAKT så är det!!!Är det ett långaiktigt köp helt utan flipptankar: Nytt
Är det kortsiktigt för att testa något och eventuellt osäkert: Beggat![]()
...fast inget går ju upp mot känslan av en tung vintagepjäs i nära nyskick!EXAKT så är det!!!
Äh!! Gammalt mög är gammalt mög även om det är i nyskick...;-)...fast inget går ju upp mot känslan av en tung vintagepjäs i nära nyskick!
Din jävla hater.Äh!! Gammalt mög är gammalt mög även om det är i nyskick...;-)
Jag tycker det är förhållandevis höga begagnatpriser på sportrolex, särskilt, GMT II, Submariner och Daytona. Även Datejust i stål verkar hålla sig bra i pris. Jag köper helst nytt om det inte är ett riktigt förmånligt pris på begagnat. Min Daytona som jag köpte 1991 ökade med ett antal hunda procent i värde fram tills dess att jag sålde den![]()