• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ny forumdel! Resereportage.

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Idag försvann KS-Deals, en sedan ett tag rätt död forumdel.
Vi har istället samlat ett bibliotek med reseskildringar från olika resor till världens alla olika hörn, de har tendenser att bli bland de bästa trådarna med mycket intressanta bilder och info! Men de försvinner efter ett tag i mängden. Men inte längre!
Admin kommer att flytta dit trådar från de olika diskussionsdelarna.

Lägg gärna tips på resetrådar som vi kan flytta.

Hej,

Idag försvann KS-Deals, en sedan ett tag rätt död forumdel.
Vi har istället samlat ett bibliotek med reseskildringar från olika resor till världens alla olika hörn, de har tendenser att bli bland de bästa trådarna med mycket intressanta bilder och info! Men de försvinner efter ett tag i mängden. Men inte längre!
Admin kommer att flytta dit trådar från de olika diskussionsdelarna.

Lägg gärna tips på resetrådar som vi kan flytta.
Kul, det brukar alltid vara skoj läsning! :)

Mycket bra! Men har ni tänkt på hur vissa av forumets medlemmar som är allergiska mot klockor från Japan kommer att reagera? Nu kommer de ju utan att ana det ställas inför fina klockbilder (och beskrivning av fantastiska kvalitetskontroller och teknologisk utveckling) på japanska ur som ifrågasätter deras uppfattning att bra ur endast kan produceras i alplandet. Än så länge har deras bräckliga världsuppfattning skyddats av att den bästa klockporren har gömts undan i Kobra Kai.:D Hur ska vi göra för att i framtiden skydda dessa stackars användare från verkligheten?;)

Detta låter som en bra förändring. Är ju lite som att vilja läsa en review men lite mera intimt och mysigt! ;)
Bra tänkt!

Tack, jag har redan läst flera reportage som jag missat innan, perfekt nu!

Har för mig att det finns ett JLC/Italien-repotage med klockinköp, men får inte fram det i sökfunktionen.

Tillbaka
Topp