Bizcan
Basic
Tack för feedbackenKänner en som har en Aqua racer. Han är hel nöjd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för feedbackenKänner en som har en Aqua racer. Han är hel nöjd![]()
Tack DR DRE, ja ska hålla ögonen öppnaEtt udda, men jäkligt roligt val, är ju Doxas 300 50th Anniversary. Finns i lite olika färger. (Just den modellen på bilder än en ltd ed och lite dyrare men övriga brukar säljas beg för runt 16tkr här på Köp&Sälj och är då max ngt år gamla. Bilden är lånad).
Nej.Begagnad alltså
Spännande klocka! Som första ”bling” klocka hade jag tänkt mig en klocka som är lite mer igenkännbar (döm mig inteSpännande! Jag skulle ta med Monta Oceanking i min lista... https://montawatch.com/products/oceanking
Spännande klocka! Som första ”bling” klocka hade jag tänkt mig en klocka som är lite mer igenkännbar (döm mig inte).
Hur lugnt som helstAhh, sorry... Läste snabbt o uppfattade inte bling-faktorn som efterfrågades. Oceanking verkar på recensioner va mkt bang for the bucks iaf... Men om man vill ha nåt annat skulle jag själv överväga en Omega Seamaster Professional 300m från nån säljare på Chrono24. Funderade själv på sådan innan jag trillade dit och höjde budgeten för min instegs-bling till en Planet Ocean
Begagnad alltså
Nej den finns inte begagnad för det priset. Länka gärna till en annons där den modellen säljs för det priset.
Jag tror att det är en klocka som visar tiden med precision enligt C.O.S.C. som även berättar vad det är för datum om du ser till att ställa in datumet när det krävs, samt går att använda som tidtagare med hjälp antingen utav kronograffunktionen eller vridringen. Den lär även ha ca 42 timmars gångreserv med automatisk uppvridningsmekanism och tåla bad i djupa vatten.[...]Den klockan jag har kollat på just nu är "TAG Heuer Aquaracer 300M Calibre 16", vad tror ni om den?[...]