• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka, ny tavla!

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Romerska siffror på just den storleken av tavla och ännu mer på DJII är inget annat än ..skitsnyggt!
Bra val och grattis:)
 

Ricrob

Patek
Visst är siffrorna i den tavlan mörkt gröna?
Så jävla cool tavla!
Nej, denna är mörkt, mörkt grå (fuck'n close 2 black) med svarta index och vitguldsramar. Den du tänker på är den grå till G/S, den har gröna ramar på index.

383px-Piratey,_vector_version.svg.png


Inte min kopp av te, men det viktigaste är att du är nöjd.. det känns som den saknar ngt...
Ja, lite guld hade ju inte varit fel.. :facepalm:

Fet som få!
Men du sparade den vita tills du ska flippa va? Blev sjukt sugen nu.. :D
Självklart finns den vita kvar! Skicka ett pm vettja! ;)
 

Ricrob

Patek
Ok..? :D

Jäkligt bra post med trevliga bilder. Tavlan blev riktigt snygg, vad är det för tavla? Ser matt ut?
Yes, den är svart matt och ser nästan lite grå ut. Svårt att avgöra om den är mörkgrå eller svart faktiskt..?
Riktigt fresh! Good one..men du, den där klockan har ju inte lådan med flipplock..säker på detta? ;)
Det har den faktiskt visst det men jag vet, inte fan är det tvåton för det..

Helt OK kompis! Men en svart med stavindex är inte heller dumt...;-)
Nej, den är också grym och faktiskt favoriten med enda undantaget att de har en smula överdrivet stora index. Stannar denna ett tag, så kan det dock fyllas på med en sådan alt den blå med stav..?

Läckert! Låt det bli en keeper :D
Där kom det där ordet igen. Jag blir lite illamående av det.. :D
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp