• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka...

joF

Panerai
Tack för alla fina kommentarer :) Än så länge känns allting perfekt! :hungry::tudor:

Grattis till en schysst dinka! Vad väger den in på med gummit?
Jag vet faktiskt inte riktigt, men den kändes lätt. Inte lätt på ett dåligt sätt men ändock lätt. Gummit var ganska tunnt och själva klockan är av titan.
 

Jonaz

Rolex
Grattis! Jag hade lätt klarat mig med bara Pelagosen, jag får näääästan tvinga mig att bära mina andra klockor! ;)


iPhone | Tapatalk
 
  • Like
Reactions: joF

joF

Panerai
En värdig OWG-kandidat. Sen behöver du bara en dress och en kronograf också.

Haha, jag ska kämpa så gott jag kan mot dressare och kronografer. Får se om jag klarar mig :)

Grattis! Jag hade lätt klarat mig med bara Pelagosen, jag får näääästan tvinga mig att bära mina andra klockor! ;)


iPhone | Tapatalk
Låter onekligen lovande. Å andra sidan har jag sett att du har en tudor heritage chronograph (eller var det någon annan?), en klocka som jag varit mycket sugen på länge..:)
 

Jonaz

Rolex
Haha, jag ska kämpa så gott jag kan mot dressare och kronografer. Får se om jag klarar mig :)


Låter onekligen lovande. Å andra sidan har jag sett att du har en tudor heritage chronograph (eller var det någon annan?), en klocka som jag varit mycket sugen på länge..:)

Stämmer bra, oxå fantastisk. ;)


iPhone | Tapatalk
 

joF

Panerai
Ny bild från ett badrum i Eat
image.jpg


Riktigt gedigen länk :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Du ska nog trivas gott med den där. Har inte ångrat att jag köpte min. Den enda jag köpt ny från AD.
Grattis!!!
 
Topp