• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka!

Ny klokca


  • Totala väljare
    11
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Fabian

Patek
2-Faktor
Välkommen till forumet :)

Den här tråden från @Fabian borde nästan ligga klistrad överst även i "Diskussion", eller vad säger du @Denke ?

https://klocksnack.se/threads/nybörjarguide-–-min-första-riktiga-klocka.36541/

Råder TS att läsa den hur som helst, finnas massor av bra info och tankar kring val av klocka. Lycka till med första köpet och förbered dig på att det troligtvis inte blir det sista :)


Finns dock klistrad under annan flik på forumet.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Finns dock klistrad under annan flik på forumet.

Och där ligger den förtjänstfullt, men tycker att den fyller sitt syfte som klistrad även i "Diskussion". Jag tror att många nya på forumet av olika orsaker kan dröja med att klicka sig in bland "Recensioner&Köpguider", (det märks om inte annat på mängden frågetrådar om klockval som förstapost), och tråden är så pass bra att det inte skadar att den är dubbelklistrad.
 

Greven

Audemars
Köp en Seiko SKX007 så kommer du bli nöjd. Oavsett om du vill ha en dykare eller ej så är det den absolut bästa instegsklockan en bra bit under din maxbudget.

(För övrigt så röstade jag på "allt" i din omröstning.)

IMG_1121.JPG
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp