• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny klocka......

Jesper

Cartier
2-Faktor
JoberMan skrev:
Grattis till en skitsnygg klocka. Men du har haft Daytona tidigare, eller kommer jag ihåg fel?

JoberMan

Du kommer ihåg din rackare! Hade en F serie T/T Daytona för något år sedan yes. Men gillar S/S mest. Fan har haft nya gmt o sub m.m i T/T men nääää. Den enda klockan i T/T är YM II där snackar vi mim drömklocka!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jesper skrev:
JoberMan skrev:
Grattis till en skitsnygg klocka. Men du har haft Daytona tidigare, eller kommer jag ihåg fel?

JoberMan

Du kommer ihåg din rackare! Hade en F serie T/T Daytona för något år sedan yes. Men gillar S/S mest. Fan har haft nya gmt o sub m.m i T/T men nääää. Den enda klockan i T/T är YM II där snackar vi mim drömklocka!
Visst ja.
Håller med om att S/S är klart snyggare än T/T vad gäller Daytonan. Helguld hade varit mäktigt dock :)
 

Jesper

Cartier
2-Faktor
JoberMan skrev:
Jesper skrev:
JoberMan skrev:
Grattis till en skitsnygg klocka. Men du har haft Daytona tidigare, eller kommer jag ihåg fel?

JoberMan

Du kommer ihåg din rackare! Hade en F serie T/T Daytona för något år sedan yes. Men gillar S/S mest. Fan har haft nya gmt o sub m.m i T/T men nääää. Den enda klockan i T/T är YM II där snackar vi mim drömklocka!
Visst ja.
Håller med om att S/S är klart snyggare än T/T vad gäller Daytonan. Helguld hade varit mäktigt dock :)

Hade en vitguld på kossarem på G innan denna S/S men känn bjarnigt med rem. Allt eller inget ;-)
 
Topp