Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VälkommenHej! Gillar Seiko och Casio och har en relativt snål budget men är glad ändå.
Köpte precis min första automatiska - King Turtle SRPF77K (Save the ocean).
Tack kompis!Välkommen
HejDetta är tråden för dig som är ny på klockforumet och vill presentera dig själv och dina klockor.
Bara en liten rättelse.jaha , här e mina 2 guldklockor , önskade de vore rolex, tissot mm
..men guldpriset är på väg till 7000 dollar/onze framöver , just nu 4000=28gr = 1 gr 1400 kr (24 K)
mina ur måste va värt mer än skrotguld , eller hur ?
man betalar ingenting för själva uret , sorgligt o fel
Viket kommer o visa sig framöver , är bara intresserad av guldur just nu , dvs skrotguldsvärde o vikt i 18K guld
För att det är ointressant?hur svårt kan det va ?
typ varför står det aldrig antal gram i boetten ?
guld kör 50% bara i år ...
Hade du meddelat i förväg kunde du fått kaffe!!Gjorde en sväng på stan idag och kollade in klockor på NK och på Krons. Jag är IWC addicted![]()
Det är bara att köra! Man köper, provar och sen kan man alltid sälja (eller byta) om det inte känns bra.Hej!
Jag är 32 åring från Göteborg, som har blivit klockintresserad. Gått och letat efter mitt första (riktiga) klockköp i över 3 år, men jag har hittills varit för snål, men det känns som att jag är på gång att göra min första "investering". Än så länge har det bara träningsklockan (garmin forerunner 265s) som får hänga med på äventyr då och då, men det hoppas jag det ska bli ändring på snart!