• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Ny Seiko SPD209 och (SÅLD) Certina DS Caimano Quartz

dodds

Omega
2-Faktor
Pris
Olika om båda i samma köp 5000kr
Returpolicy
24h för Certina. Seiko är ny under garanti så ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Båda klockorna finns i Lund. Det går självklart att skicka men alltid roligt med F2F.

Seiko SPD209J1
Spontanköpt på Stjärnurmakarna i Lund. Jag har länge suktat efter en Alpinist men vi klickar inte. Köpt på rea så öppet köp finns ej, därav jag säljer vidare här. Fullhet med allt vad det innebär. Garantikort med knappt 2 år garanti kvar.

Inga konstigheter men såg att ett hål på remmen fick sig en skavank när remmen ställdes in. Se bild nedan. I övrigt nyskick då den endast är använd par timmar här hemma.

Pris
Jag köpte den för 4500. Då den är helt ny men med litet märke på remmen sätter jag priset till 4400. Jag bjuder på frakten här.
20220602_183714.jpg
20220602_183825.jpg
20220602_183810.jpg

(SÅLD) Certina DS Caimano Quartz 38mm
Denna kommer watch only. Har legat länge i klocklådan och ser i princip oanvänd ut förutom två repor på baklocket efter batteribyte. Jag köpte den ny. Läderremmen som kom till är förklarligt rätt sliten men skickar självklart med den om du vill. Jag själv körde den på nato när det begav sig. Plast på baklock sitter kvar.

Pris
Den är svår att prissätta sätter prisidé till 700.
20220602_182652.jpg
20220602_182624.jpg
20220602_182925.jpg

Jag saknar referenser så kör gärna F2F i närheten till Lund. @iko är en av mina närmaste vänner så har du gjort affär med honom kan han gå i god för mig 😊
 

Bilagor

  • 20220602_183850.jpg
    20220602_183850.jpg
    544.8 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
  • Love
Reactions: iko
Topp