• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ny Timex Marlin X Snoopy

Diskaren

Audemars
2-Faktor
För drygt ett år sedan lanserade Timex en mekanisk marlin reissue och klockan blev en stor succé!
IMG_2763.JPG

Nu har man fortsatt marlin serien med ex antal klockor i 40milimeters utförande och senast ut är denna:
IMG_2765.jpg
IMG_2766.jpg

En timex marlin "snobben", med ett automatisk miyota-kaliber för dryga 2500kr

Vad säger panelen? Hiss eller diss? :)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag ser två amerikanska ikoner från samma epok, och man kan väl inte klaga över verket för de pengarna. Men jag tror jag talar för alla när jag säger att det skulle göra sig bättre med en snyggstålbaksida, kanske med en klassiska ”Damn you, Red Baron!”-posen ovanpå hundkojan?
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Jag ser två amerikanska ikoner från samma epok, och man kan väl inte klaga över verket för de pengarna. Men jag tror jag talar för alla när jag säger att det skulle göra sig bättre med en snyggstålbaksida, kanske med en klassiska ”Damn you, Red Baron!”-posen ovanpå hundkojan?
Inga större fel på urverket för pengarna man betalar med som @Hexagon skrev är det inget vackert urverk precis.
Stålbaksida med ett citat liknande ditt förslag hade varit mycket roligare :)
 
Topp