• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya bilder på 116618

paradis

Audemars
Den är mycket vacker,absolut, men om jag tänker på guldklockor som du har haft, så är min favorit GMT...................;)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Härliga bilder och vilken lyster i tavlan :)
Skulle vara roligt se en bild med denna och spencers guldis sub tillsammans när möjlighet ges :)
 

Bolio

Panerai
Härligt man kan nästa känna hur nöjd du är. Grymt ur och grymma bilder vad mer finns att säga? Jo krya på dig.
 

Marhoi

Friends of KS
Känner igen miljön, kan det vara så att du jobbar någonstans i krokarna runt Vasagatan/Bryggargatan/Gamla Brogatan? :)

Snygg klocka, förresten!
 

Målarn

The Steak
Nu vill vi se like stekiga bilder från franska rivieran eller liknande!

Fåse om det blir Rivieran igen det här året :)!!

En av den lilla skara Rolex man blir genuint avundsjuk på! Så jäkla snygg! Vad väger besten?!

Runt 220gram tror jag.
Härliga bilder och vilken lyster i tavlan :)
Skulle vara roligt se en bild med denna och spencers guldis sub tillsammans när möjlighet ges :)

Får styra en träff med Spencer66 snart då :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Målarn ....jag som är lite kinkig mot nyare pjäser.....den är som en saga....sån heffakäftsmäll....grym!!
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Hade vaknat upp hur glad som helst, varje dag, med den vid nattbordet! Spelar ingen roll om jag så endast fick 4h sömn, guld får de flesta på bra humör :)
 

newk15

Cartier
Den är verkligen galet snygg. Kommer göra sig rätt bra på handleden i sommar kan jag tänka mig. :woot: hur tycker du din gamla gmt var gentemot denna?
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Helt klart min favorit bland dina guldrolex som kommit och gått! Men törs du inte prova vitgulds subben?:)

*edit*

Nä där sket jag i kyrkan, vad vore målaren utan helguld:D
 
Topp