• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya DSSD - Hands on-foto

Apansson

Torpare
Prövade den på nymans under en pratstund med den alltid lika trevlige David. Jag blev helt kär i urtavlan, helvete vad bra den är! Dock vet jag inte riktigt när jag skulle ha användning för en sådan kloss med mina fröken-armar. Än mindre för 90 papp. Vore häftigt om de gjorde fler såna här tavlor till typ subs/gmts... Svår att fånga på bild men!
image.jpg
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Prövade den på nymans under en pratstund med den alltid lika trevlige David. Jag blev helt kär i urtavlan, helvete vad bra den är! Dock vet jag inte riktigt när jag skulle ha användning för en sådan kloss med mina fröken-armar. Än mindre för 90 papp. Vore häftigt om de gjorde fler såna här tavlor till typ subs/gmts... Svår att fånga på bild men!
image.jpg


Den är rätt snygg så här i efterhand!
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Den gröna färgen är lite för lysande grön, hade varit snyggt om dom tonat ner den lite, men visst, det ska ju matcha farkosten där.

Sen har jag sen innan lite problem med blått som fadear in i svart.
 
Topp