• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya kläder för sommaren!

hollow123

Rolex
Efter det grymma eventet på jarl sandin lämnade jag in min seamaster på service där den fortf är idag.
Men i veckan fick jag ett ryck och pratade med Hanna på JS som är fruktansvärt trevlig och lämnade in en klocka för ett litet stilbyte :)

Avhämtning av bakiskäk
image.jpg


Vad finns här i?
image.jpg


Trycktest, någon som kan tyda vad som står? Var för seg för att fråga när jag hämtade ut den.
image.jpg


Gamla tavlan
image.jpg


Vår/sommarkostymen! Nya visare också :)
image.jpg


Och handleden! Funderar på att slänga på ett svart nato, kan nog bli riktigt ballt!
image.jpg


Hoppas att allt syns. Skrivet från mobilen! Ha en go lördag (ska ställa tid och datum också ;) )
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Fräckt byte! Lite piggare klocka!
Vad kostar det att byta tavla på en breitling? Är sugen på att göra det på min också, dock är jag inte så modig som dig. :)
 

hollow123

Rolex
Fräckt byte! Lite piggare klocka!
Vad kostar det att byta tavla på en breitling? Är sugen på att göra det på min också, dock är jag inte så modig som dig. :)

Ja blir lite piggare och som Hans_Delsbo skrev, ett nato och en kall på det! :cigar:
Hmm vet faktiskt inte exakt vad det kostar då jag hade denna gula tavlan sedan tidigarr. Men för ett liknande byte som jag gjorde där man redan har tavlan i sin ägo kostar runt 1500-1700 hos AD listpris. Då ingår även nya visare och täthetsservice :)
 

hollow123

Rolex
Riktigt fint! Var fick du tag på en gul tavla till den där och hur mycket fick du ge ungefär?

Fick faktiskt med den vid köp av klockan för en herrans massa år sedan! :)

Coool!
Testa en sådan här färg så är du nog hemma i sommar.
Tänk dig combon i en stekarbåt ;)

Haha frågan är hur de orangea funkar till de gula, men isf räcker de inte med en kall bira i handen. Då krävs den en välkyld flaska skumpa ;)

Fräckt med gult. Blev liksom en helt annan klocka.

Ja men precis! Billig peng för att en ny klocka, jag gillar det! :D
 
Topp