• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nya moddar från Bamford

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Vad håller det där företaget på med egentligen ? Om avsikten är att få fina kvalitetsklockor att se ut som om de trillat ur en sådan där leksaksautomat man stoppar en femkrona i och vrider runt ett handtag så är de på rätt spår, annars inte.
@Af Sjodahl's bild säger allt egentligen.
 

Starship

Cartier
Tycker kanske inte att de är så snygga, men jag gillar konceptet. Lite som det programmet på Discovery där de bygger om sprillans nya lyxbilar.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Jag har tidigare varit en puritan, speciellt när det gäller bilar, och kräkts lika mycket som på @Af Sjodahl s bild när någon kapat upp en taklucka med motorsåg på sin nya Lamborghini.

Men tänk så här: när Bamford gör det här med de här klockorna så gör det att Rolex får sälja några extra dinkor och får in lite extra pengar att lägga på produktutveckling.

Det är ju inte som att det är några unika klockor som man gör om - skulle man däremot spraymåla en gammal Paul Newman så skulle jag bli lite gramse.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ah, nja, njäe. Jag är inte speciellt ortodox när det kommer till moddar (och står gärna på sidlinjen och hejar på när nån målar tavlan på en Nautilus i camouflagemönster), men det här var inte speciellt lyckat. Faktiskt.
Håller med i det mesta. Gillade dock den Triwa-inspirerade Daytonan. Camo-Patek not so much men i övrigt delar jag din syn.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Daytonan ser verkligen inte bra ut, bara plastig och helt fel. Men Explorern skulle kanske fungera.
 

jakebarnes

Cartier
image.jpeg
 
Topp