Blev sugen på att slänga SubC på Nato igen, det var ett tag sedan, har ju mitt khakigröna sedan tidigare, men kände att jag behövde något nytt, sagt och gjort så mötte jag upp Lille Essingens egen natonasare Josef B ....
Det blev 3 st...
Först mitt gamla som är Josefs premiumnato som är lite tjockare än ett vanligt nato och lite mer zuluaktigt och lite metallic i färgen, riktigt snyggt...
Men vad blev det? Jo ett sandfärgat, också detta premium...
Sedan blev det det som jag var ute efter, ett grått premium...
Sedan ville jag ha något mer färgglatt, brukar ju inte gilla dom flerfärgade men slog till på ett marinblått med en vit rand, lite marin feeling, blir bra i sommar...
Så en gruppbild, måste säga att det gråa är min favorit även om jag tycker alla är riktigt schyssta...
Det blev 3 st...
Först mitt gamla som är Josefs premiumnato som är lite tjockare än ett vanligt nato och lite mer zuluaktigt och lite metallic i färgen, riktigt snyggt...
Men vad blev det? Jo ett sandfärgat, också detta premium...
Sedan blev det det som jag var ute efter, ett grått premium...
Sedan ville jag ha något mer färgglatt, brukar ju inte gilla dom flerfärgade men slog till på ett marinblått med en vit rand, lite marin feeling, blir bra i sommar...
Så en gruppbild, måste säga att det gråa är min favorit även om jag tycker alla är riktigt schyssta...