• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Förslag Nya notifieringar.

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Hejsan, sitter med macbook air, el capitan 10.11.6:
om jag trycker på klockan för notifieringar så ser jag inte vilka som är nya eller gamla.
Den lilla cirkeln som är tom eller fylld visas bara när man håller muspekaren över varje enskild ruta.
På Samsung S9 så syns cirklarna i alla inlägg i listan.
Tidigare så var dom nya olästa utmärkande i bold typsnitt har jag för mig?
Har jag möjlighet att ändra någon inställning eller är det forumet som spökar?
/Daniel
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag tror bara att det är en skillnad mellan mobil och desktop och jag har noterat samma sak. Det kan vara så att det är ett medvetet designval att man ska hovra med muspekaren men att man ändrat detta på mobilsidan av praktiska skäl.

Däremot skulle jag gärna se att man tillämpar samma system på desktop så att man tydligt se vilka notiser som är nya, antingen med det befintliga systemet med svarta prickar eller kanske som det var tidigare där nya notiser hade en annan nyans eller kanske var fetstil (bytet skedde så plötsligt så jag minns inte ens hur det såg ut innan uppdateringen :bag:).
 
Topp