• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nya titlar

Så kom stunden vi fick feeling.
Eftersom många här gör allt för att klättra i EB programmet så kommer ni känna er som hemma.
Ja, där gick chansen att åtminstone få bli Patek, när man inte har råd att köpa sig en.
Diamant är iof okej. Bättre än nån tramsig C-filmreferens. 😘

Någon som har koll på skalan?
Man fattar hur lökig man är när man blir glad att något ändrats på Ks ;) frun förstod inte det roliga när jag visade.

Senast ändrad:
Asså, var kan man hitta förklaringar på dess grejer?
Vad innebär titlarna och vad betyder det här ”2-faktor” osv?

Finns det mer grejer jag behöver förklaring till?

Asså, var kan man hitta förklaringar på dess grejer?
Vad innebär titlarna och vad betyder det här ”2-faktor” osv?

Finns det mer grejer jag behöver förklaring till?
2 faktor är när man behöver 2 olika verifiersmetoder när man loggar in. Det uppkom i samband med att några konton blivit hackade. Syftet är att påvisa vilka som bör anses mer säkra mot att bli hackade

Är det något man förtjänar eller betalar för eller hur anförskaffa man sig sånt?
Två-faktor är som sagt en inställning på din profil, som jag råder dig till att göra snarast.
En liten gissning angående dom nya titlarnas nivåer, baserat på antal inlägg.
0 - 499: Basic
500 - 1999: Silver
2000 - 4999: Guld
5000 - 8000/9000: Diamant
9k+: Pandion

Ska tillägga att jag gissar lite baserat på några profilers titlar, så det ska tas med en nypa salt. 😅

Senast ändrad:
Två-faktor är som sagt en inställning på din profil, som jag råder dig till att göra snarast.
En liten gissning angående dom nya titlarnas nivåer, baserat på antal inlägg.
0 - 499: Basic
501 - 1999: Silver
2000 - 4999: Guld
5000 - 8000/9000: Diamant
9k+: Pandion

Ska tillägga att jag gissar lite baserat på några profilers titlar, så det ska tas med en nypa salt. 😅
Såg att du har 499 så snart borde du få silver istället för basic? Prova att göra ett inlägg till så får vi reda på om så är fallet 😃

Jo, brons var med när det var metalltema, det var iaf med senare.@jappdapi. Ädelstenstema passerade en kort period. Vad jag minns mer är olika andra filmreferenser. Som Sällskapsresan och Ett päron till farsa. Klocktemat hängde ju med rätt länge.

Tillbaka
Topp