Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns bra att vara Diamant nu när man förlorat Platinum på Flying BlueSå kom stunden vi fick feeling.
Eftersom många här gör allt för att klättra i EB programmet så kommer ni känna er som hemma.
Pandion kan avse:
Vilken är det
- Pandion – ett släkte med rovfåglar, se fiskgjuse
- Pandion (mytologi) – två sagokungar i Aten i grekisk mytologi
Ja, där gick chansen att åtminstone få bli Patek, när man inte har råd att köpa sig en.Så kom stunden vi fick feeling.
Eftersom många här gör allt för att klättra i EB programmet så kommer ni känna er som hemma.
2 faktor är när man behöver 2 olika verifiersmetoder när man loggar in. Det uppkom i samband med att några konton blivit hackade. Syftet är att påvisa vilka som bör anses mer säkra mot att bli hackadeAsså, var kan man hitta förklaringar på dess grejer?
Vad innebär titlarna och vad betyder det här ”2-faktor” osv?
Finns det mer grejer jag behöver förklaring till?
In på din profil och klicka på lösenord. Aktivera därefter tvåstegs verifiering. När du väl har gjort det, får du ”2-faktor” badge.Är det något man förtjänar eller betalar för eller hur anförskaffa man sig sånt?
Två-faktor är som sagt en inställning på din profil, som jag råder dig till att göra snarast.Är det något man förtjänar eller betalar för eller hur anförskaffa man sig sånt?
Yes, ska förtydliga det i min post.Och då snackar vi antal inlägg?
Såg att du har 499 så snart borde du få silver istället för basic? Prova att göra ett inlägg till så får vi reda på om så är falletTvå-faktor är som sagt en inställning på din profil, som jag råder dig till att göra snarast.
En liten gissning angående dom nya titlarnas nivåer, baserat på antal inlägg.
0 - 499: Basic
501 - 1999: Silver
2000 - 4999: Guld
5000 - 8000/9000: Diamant
9k+: Pandion
Ska tillägga att jag gissar lite baserat på några profilers titlar, så det ska tas med en nypa salt.
Såg att du har 499 så snart borde du få silver istället för basic? Prova att göra ett inlägg till så får vi reda på om så är fallet
Testing testingSåg att du har 499 så snart borde du få silver istället för basic? Prova att göra ett inlägg till så får vi reda på om så är fallet
Nu står det silver själv har jag väl si sådär ca 457 kvar till silverTesting testing
Edit:
Nu står det silver själv har jag väl si sådär ca 457 kvar till silver
Just nu vill jag iallafall komma upp i 50. Så att man kan vara med i lifestyle-trådarna m.m
Haha, ja det kan bli lite tufft att fixa ikväll, men vips så är du där.
Känner mer igen något med Tan…Inte för att vara sån men det har väl inte hetat Basic på flera år utan Medlem?
Våren 2017 såg det iaf ut såhär, med Star Wars-tema.Känner mer igen något med Tan…
Konstigt nog känner jag inte igen dessa. Fanns väl brons också en gång i tiden, typ 16 när jag blev medlem?Våren 2017 såg det iaf ut såhär, med Star Wars-tema.
0-49 Ewok
50-199 Rebel Soldier
200-499 Stormtrooper
500-999 Y wing
1000-1499 AT-ST
1500-2999 X wing
3000-4999 Tie fighter
5000- AT AT
Filmreferenserna har passerat förbi mig heltJo, brons var med när det var metalltema, det var iaf med senare.@jappdapi. Ädelstenstema passerade en kort period. Vad jag minns mer är olika andra filmreferenser. Som Sällskapsresan och Ett päron till farsa. Klocktemat hängde ju med rätt länge.
Minns dem med en rysning...Filmreferenserna har passerat förbi mig helt
Ettakluddare hade ju varit svinroligt. Nästan så man inte hade postat något dåDet fanns väl också nåt Back to school tema", men innan jag skapade mitt konto. Med titlar som "magister" och "ettakluddare". Kanske 2015, 2016