Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superocean?? Är själv mycket sugen på en
Vridningen av gummi?? :O Menar du ringen? det är inget jag känner till nåt omHur är de nu, är vridningen fortfarande av gummi? Väldigt tveksam till det konceptet.
Vridningen av gummi?? :O Menar du ringen? det är inget jag känner till nåt om
Vänta här nu, inlägget i bezeln har väll aldrig varit utav gummi? eller är det något annat inlägg du talar om?Förlåt menade jag givetvis inlägget![]()
Vänta här nu, inlägget i bezeln har väll aldrig varit utav gummi? eller är det något annat inlägg du talar om?
sant, men vad finns det för bra med att göra inlägget i gummi istället för aluminium eller keramiskt material?Jo, på de nyare Superocean. Tänk på att Superocean är en hel serie ungefär som Omegas Seamaster, bara så att ni pratar om samma äpplen.![]()
Till att börja med är det mycket billigare.sant, men vad finns det för bra med att göra inlägget i gummi istället för aluminium eller keramiskt material?
Vet inte om ett aluminiuminlägg är mycket dyrare än ett i gummi. Dessutom kan gummi vara väldigt slitstark. Jag tycker att det är lite coolt.Till att börja med är det mycket billigare.![]()
Om du vill ha 44mm så finns ju Steelfish, mest lyckade modellen någonsin.![]()
Colt II, Steelfish eller en vanlig Superocean är mina val, om man inte vill gå på en tvåtons-Chronomat från -90 med servicebehov...
Efter köpet får du akta dig så personalen på McDonalds inte skriver Brattekille på dina kvitton.Breitling, ett fabrikat jag kommer äga nångång. Måste men det är en djungel för en rookie.
Vilken är den ultimata nybörjar bratten? Jag är standard KS:aren som sportat/sportar PO sub expy Aquaracer poormansgenta GS speedy7750 osv.
Vilken är the ultimate beginners Bratt?
Precis vad jag skulle förslå. Colt känns som en grym instegs klockaEn Colt känns som en skön brattebeater/instegare.
Haha, jag har faktiskt finurlat lite på vad jag ska svara. Och jag tycker det är en lite svår fråga. Men så här tänker jag.