Gul!En sådan blir det nog, svårt att bestämma mellan röd och gul bara… Seiko har gjort många bra vintage-inspirerade släpp i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gul!En sådan blir det nog, svårt att bestämma mellan röd och gul bara… Seiko har gjort många bra vintage-inspirerade släpp i år
Haha! Jag har svårt att komma överens med mig själv om jag tycker dessa är coola eller fula. Hmm![]()
![]()
Introducing: The New Seiko Rotocall Series
✓ Seiko is on a roll and introduces the new digital Rotocall series ✓ Three reissued watches recall the '80s Seiko Astronaut ✓ More here! ✓www.fratellowatches.com
Är de inte både fula och coola?Haha! Jag har svårt att komma överens med mig själv om jag tycker dessa är coola eller fula. Hmm
Några av dom bästa klockorna är båda.Haha! Jag har svårt att komma överens med mig själv om jag tycker dessa är coola eller fula. Hmm
Jo jag tror det! Jag har samma inställning till Tudor Black Bay P01.Är de inte både fula och coola?![]()
Riktigt snygga! Speciellt bezel.Lite nyheter som släpps i Asien.
![]()
Seiko Hits the Slopes with Bold 5 Sports Limited Editions | SJX Watches
The chalet-approved 5KX.watchesbysjx.com
Ja de är lyckade!Riktigt snygga! Speciellt bezel.
Den bruna är favoriten![]()
Kanske cool på sommarenJa de är lyckade!
Sen finns ju den här med.
![]()
Introducing: The Seiko 5 Sports Pink Panther Limited Edition SRPM07
✓ Seiko and The Pink Panther join forces for a new release ✓ The SRPM07K1 celebrates the cartoon character in style ✓ Check it out ✓www.fratellowatches.com
Jag gillar den skarpt, ha begär![]()
Var inte den här ganska lyckad?
Så mycket onödig text på tavlan att det liksom fungerar ihop med den onödiga 24h-visaren
Kommer till Sverige? Inte sååå dyr heller.
![]()
First Look: Seiko Prospex 1968 Heritage Diver GMT SPB534 Seashadow
The Prospex 1968 Heritage Diver GMT SPB534 is a boutique LE that brings refined black-and-gold tones to Seiko’s modern diver GMT.monochrome-watches.com
Riktigt retro o coola. Pröva vid klockmaster fältöversten. Väntar på när dom börjar poppa upp på 2a marknaden. Blå/grå bezeln härHaha! Jag har svårt att komma överens med mig själv om jag tycker dessa är coola eller fula. Hmm
GMT dykare är ju en skum kombo och helt kass för en KSare som gärna vill ha flera olika klockor!![]()
Så mycket onödig text på tavlan att det liksom fungerar ihop med den onödiga 24h-visaren
![]()
The Prospex 1968 Heritage Diver GMT SPB534 is a boutique LE that brings refined black-and-gold tones to Seiko’s modern diver GMT.monochrome-watches.com
Nja, inte min smak direkt.![]()
![]()
Den vanliga gröna tycker jag är väldigt lyckad men denna var rätt schysst den med men inget jag hade betalt premium över mot den vanliga svartaNja, inte min smak direkt.