RicVin skrev:Den där är skitsnygg!!
Men ärligt... Du om någon MÅSTE ha en Panerai!!!![]()
Word!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
RicVin skrev:Den där är skitsnygg!!
Men ärligt... Du om någon MÅSTE ha en Panerai!!!![]()
Redbull är inte läsk! :lol: Så stora/tjocka är de inte, för klockan är "bara" 42 mm, eller är det inte typ 41,5 tom? Ska mäta.Eric Jajjamensan P skrev:Fan dina handleder är ju som läskburkar i omkrets (ej Redbull)! För visst är den där rackaren typ 43mm.
Duger inte. Du behöver större dosor.Men visst är det en mycket lyckad förnyelse av Speedmastern.
Jo, sådär kan det bli ibland.. Har man väl tänkt "flippartanken" så sitter grejjerna som sagt löst till!BME skrev:Oj det gick snabbt!
Träffades ju bara för en vecka sen för överlämning av LLDn och då var det endast en tanke som börjat ta form att flippa/byta POn lät det som.
Sen är man borta en vecka på semester och vips är den försvunnen...
Han ju dock kika på den irl men vågade inte prova den då jag gillade den så mycken bara av att hålla i den att jag kanske råkat slå till direkt om den åkt på handleden![]()
Grattis till nyförvärvet må den tjäna dig väl!
Jasså, har jag?JakobZ skrev:Säg som det är Ricrob! Du har redan flippat den nya men vill inte avslöja det än! :mrgreen: :mrgreen:
Undersköterskan skrev:Wow, grattis ! Makalöst vacker ! En klocka att åldras med. Wear it in health !
Vänligen
Forumets undersköterska
Rossi skrev:Undersköterskan skrev:Wow, grattis ! Makalöst vacker ! En klocka att åldras med. Wear it in health !
Vänligen
Forumets undersköterska
Det kommer han säkert att göra, en vecka ellert två... :mrgreen:
Mobbing, mobbing, mobbing.... In yo face! :twisted:JakobZ skrev:Rossi skrev:Det kommer han säkert att göra, en vecka ellert två... :mrgreen:
+10 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jag tror att du är såpass smart att du har sett till att fota klockan med lite olika framtida datum och klockslag. Passande nog så hade du ett foto för idag ;-)Ricrob skrev:Mobbing, mobbing, mobbing.... In yo face! :twisted:JakobZ skrev:Rossi skrev:Det kommer han säkert att göra, en vecka ellert två... :mrgreen:
+10 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: