• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyinkommet! Baj baj PO, häj häj...

Fan dina handleder är ju som läskburkar i omkrets (ej Redbull)! För visst är den där rackaren typ 43mm.
Duger inte. Du behöver större dosor. :D Men visst är det en mycket lyckad förnyelse av Speedmastern.

Eric Jajjamensan P skrev:
Fan dina handleder är ju som läskburkar i omkrets (ej Redbull)! För visst är den där rackaren typ 43mm.
Duger inte. Du behöver större dosor. :D Men visst är det en mycket lyckad förnyelse av Speedmastern.
Redbull är inte läsk! :lol: Så stora/tjocka är de inte, för klockan är "bara" 42 mm, eller är det inte typ 41,5 tom? Ska mäta.

Det här ju det stora problemet med om det blir Rolle eller inte.. Jag gillar inte Deepsy'n och är inte heller ngn fan av nya Exp 42 mm och YM2'an kan man ju bara drömma om än så länge.. Om denna ser ut som en damklocka, hur ska då 40 mm uppfattas?!

Edit: Såg nu att det ser ut som jag har en vidrigt stor böld på handleden but don't worry, det är mitt högra lillfinger! :eek:

Oväntat att du släppte POn, fast den där var jävligt fin, hoppas se den nästa GTG ( om den inte blir flippad innan)
Hoppas på en recension inom kort! Och VVR (våga vägra rolex) så länge du orkar stå emot spencer.

Oj det gick snabbt!
Träffades ju bara för en vecka sen för överlämning av LLDn och då var det endast en tanke som börjat ta form att flippa/byta POn lät det som.
Sen är man borta en vecka på semester och vips är den försvunnen...
Han ju dock kika på den irl men vågade inte prova den då jag gillade den så mycken bara av att hålla i den att jag kanske råkat slå till direkt om den åkt på handleden :D
Grattis till nyförvärvet må den tjäna dig väl!

BME skrev:
Oj det gick snabbt!
Träffades ju bara för en vecka sen för överlämning av LLDn och då var det endast en tanke som börjat ta form att flippa/byta POn lät det som.
Sen är man borta en vecka på semester och vips är den försvunnen...
Han ju dock kika på den irl men vågade inte prova den då jag gillade den så mycken bara av att hålla i den att jag kanske råkat slå till direkt om den åkt på handleden :D
Grattis till nyförvärvet må den tjäna dig väl!
Jo, sådär kan det bli ibland.. Har man väl tänkt "flippartanken" så sitter grejjerna som sagt löst till! ;)
Den ovan nämnda tanken har f.ö. redan slagit till på den nya, så... :shock:

Säg som det är Ricrob! Du har redan flippat den nya men vill inte avslöja det än! :mrgreen: :mrgreen:

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    487 KB · Visningar: 195
Tillbaka
Topp