• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet - möglig trekant

Camo00

Patek
Slet upp ett tjockt brev i hallen i tron att det var en gammal penna jag köpt. Men ut trillade en trio mögliga ur som fick mig lätt upphetsad!! :)

En Lagonda, en Olma och en obskyr pjäs märkt Mora Atlet, vilket åtminstone jag aldrig hört innan!! (Ariste??) :)

Det som fick mig svettig av lust var att ingen av dem funkar, glasen är repiga, kronorna sitter fast och boetterna sjunger av välanvändning! Kan knappt vämta tills jag får öppna dem ikväll... :-?

20130213_132750-1_zps766b100b.jpg


20130213_132741-1_zps55af833e.jpg


20130213_132730-1_zps04b3b922.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Camo00 skrev:
Slet upp ett tjockt brev i hallen i tron att det var en gammal penna jag köpt. Men ut trillade en trio mögliga ur som fick mig lätt upphetsad!! :)

En Lagonda, en Olma och en obskyr pjäs märkt Mora Atlet, vilket åtminstone jag aldrig hört innan!! (Ariste??) :)

Det som fick mig svettig av lust var att ingen av dem funkar, glasen är repiga, kronorna sitter fast och boetterna sjunger av välanvändning! Kan knappt vämta tills jag får öppna dem ikväll... :-?

20130213_132750-1_zps766b100b.jpg


20130213_132741-1_zps55af833e.jpg


20130213_132730-1_zps04b3b922.jpg


Gött med mögel att pilla i ;)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Nyinkommet - möglig trekant

Scaramanga skrev:
Visst är det du som fulfixar med bensin som huvudingrediens? ;) Ska det fulfixas vill vi se bilder på hela processen!!!
F-n, skulle aldrig sagt A... :D

Olman och Mora tickar på efter lite bortblåst damm, så de kanske blir aktuella för fulfix!

Lagondan står still och saknar bla skruven till kronhjulet, så den får nog urmakaren kika lite på, om inte boetten är alltför sliten...
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Nyinkommet - möglig trekant

Haha, kunde man ju lista ut! Trodde iofs att Du skulle ha ett par, tre Mora Atlet i samlingen..?! ;)
 
Topp