flexlänk till Guldisen! Lätt att ta på och av. Blev rätt pimp, och känns lite lagom rackigt på ett skönt sätt, IMHO Är flexlänkarna på väg tillbaka? Känns ju som vintage och retro fortfarande är på frammarsch. Så visa upp era dinkor med flexlänkar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, tycker jag med, och så praktisktKnät skrev:Brukar tycka att flexlänk ser rätt mysko ut, men på den där var det ju hur bra som helst!
Hahaha... Nej, det kan jag kanske förstå, även om det som synes inte påverkar mig själv, men det beror ju lite på hur tajt man vill att den ska sitta runt handleden också. Dvs. man kan ju ha den rätt lös, så att den går helt ihop, då den träts över handen.jabla skrev:Håriga armar och flexlänk funkar inte för mig
Rber skrev:Jag tycker att det ser gött ut på rätt klocka. Men som sagts... Hår.
Hahaha... Hur ska jag tolka det ;-)Jokkmokkswe skrev:Nej!! Flexilänk is not tha shitz!
Fast å andra sidan, passade det till den klockan.
Bra där @Pappikjolo, eller får jag kalla dig Pappi ;-) Skönt att du är på i alla fall! Grymt fin Enicar, kanske bland de finare jag någonsin sett. Stort grattis till den, men den förtjänar en bättre länk... oj, flexlänk ska det stå ;-)Pappikjolo skrev:Tvivelsutan börjar det att komma brett. Du, och alla vi andra på KS som kör stretch, har startat en ny trend som blir lika stor som oversize. Varenda hipphoppare i världen kommer att ha flexlänkar på sina 63mm kvartsur med fejkdiamanter. Mitt bidrag, ett för smalt stretchband på en annars snygg dinka.
Ok... Skönt att höra ;-)_jonte skrev:Flexlänk is da shit!
Du ställer alltid upp du Har du ingen bild på din flexlänksklocka?LongCon skrev:Det är jävligt inne
Stenhård!Jokkmokkswe skrev:Va fan, det är charmigt!
Kör i vind!
Camo00 skrev:Här har man harvat runt med Racing-läder, NATO och gummiband som en riktig sucker, och så är det Fixoflexen som är snyggast!!!
:mrgreen:
Hahaha... Där satt den!Seikoman87 skrev:Camo00 skrev:Här har man harvat runt med Racing-läder, NATO och gummiband som en riktig sucker, och så är det Fixoflexen som är snyggast!!!
:lol:
Camo00 skrev:Här har man harvat runt med Racing-läder, NATO och gummiband som en riktig sucker, och så är det Fixoflexen som är snyggast!!!
Jorå, men det går att bota; http://www.kjell.com/sortiment/hus-hals ... 0-w-p40499Denke skrev:Alltså, det kan se coolt ut...men tycker inte ni som jag, att det kan vara lite väl mycket gammalt DNA på äldre flexlänkar...? Jag tänker på allt det där som fastnar mellan länbitarna...DET... :geek:
Denke skrev:Alltså, det kan se coolt ut...men tycker inte ni som jag, att det kan vara lite väl mycket gammalt DNA på äldre flexlänkar...? Jag tänker på allt det där som fastnar mellan länbitarna...DET... :geek:
Snygg dinka till att börja med! Quartz eller inte, på med en presidentlänk, så kommer den garanterat få mer handledstidJanne b skrev:Här är en till! Men jag använder den sällan eftersom det är en quartzklocka, detta trots att det är en IWC :|
JB
Snygga ur, men ska vi vara ärliga, så är de väl snyggare och bekvämare på läderAriste skrev:Flexband är nostalgi för mig och jag tycker det kan vara väldigt snyggt till vissa klockor. Är det bra kvalitet har jag inget problem med att de fastnar i håret, Speidel is da shit!
Här är en tunn Fortis med matchande guldflex från Speidel:
Samt en stilren Zenith med matchande silverfärgat flex: