- Pris
- 58000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Pasha de Cartier i 18k guld.
1996 gjorde Cartier en mycket liten serie av dessa kaxiga dykare i roséguld, ingen vet exakt hur många men iom att jag har aldrig sett en annan sådan ref. 2334 till salu sedan jag började intressera mig för Pasha uppskattar jag att det gjordes färre än 200, snarare runt 100.
Klockan är 35mm och väger 86 gram inkl bandet och 18k spänne. Den har nyligen servats av Cartier i Stockholmsbutiken och skicket är mycket bra. Kommer med box och garantipappret. Bada band är Cartier och det bruna är helt nytt.
F2F i Västra Götaland. Kan skickas med värdefrakt.
Retur: vi kommer överens om returpolicyn innan affären är genomförd
Pris: 58.000
Storlek: 35mm
Boettmaterial: 18k guld
Vattenskydd: 10atm
Glas: safir
Urverk: automatiskt
Tack KS för annonsplatsen!
1996 gjorde Cartier en mycket liten serie av dessa kaxiga dykare i roséguld, ingen vet exakt hur många men iom att jag har aldrig sett en annan sådan ref. 2334 till salu sedan jag började intressera mig för Pasha uppskattar jag att det gjordes färre än 200, snarare runt 100.
Klockan är 35mm och väger 86 gram inkl bandet och 18k spänne. Den har nyligen servats av Cartier i Stockholmsbutiken och skicket är mycket bra. Kommer med box och garantipappret. Bada band är Cartier och det bruna är helt nytt.
F2F i Västra Götaland. Kan skickas med värdefrakt.
Retur: vi kommer överens om returpolicyn innan affären är genomförd
Pris: 58.000
Storlek: 35mm
Boettmaterial: 18k guld
Vattenskydd: 10atm
Glas: safir
Urverk: automatiskt
Tack KS för annonsplatsen!
Senast ändrad: