• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nytt från Omega! Hiss eller Diss?

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Nya Planet Ocean GMT, hiss eller diss?
43,5mm
Cal: 8605
Prislapp?

http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/planet-ocean-gmt/23230442203001
23230442203001-30_zps8b8d6c66.jpg

Det får nog bli en diss.....

Tycker att denna tilltalar mig mer:

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    65.3 KB · Visningar: 517
Lade också märke till datumfönstret som känns helt fel, borde varit en ett streck runt eller något annat för att urskilja det från resten av tavlan.

Gillar den nya på bild iallafall, sen hur jag skulle orka med blått och orangt i längden är en annan fråga.....

Re: Sv: Nytt från Omega! Hiss eller Diss?

Njaee, det känns för mycket Casio Edifice över PO:n när de skojar till det sådär... Black on black funkar!

De där stora heliumventilerna är varken nödvändiga eller snygga. Kul med lite vågade färger, men snyggt....nej.

Ska bli spännande att se live.. hoppas den kan bli Hiss!

Diss

Av bilderna att döma vill säga, kan te sig att den är snyggare i verkligenheten. Vad är det jag inte gillar då? Den blå färgen till att börja med, visarna är jag inte överens med och accentfärgen känns ofärdig och ogenomtänkt...

Ser ok ut. Jag gillar ju omega men har som nämnts här tidigare börjat tröttna på heliumventilen. Drop it eller gör en automatisk. Sedan är den nog lite för stor. Så, ok men inte för denna svensken.

Tillbaka
Topp