• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt i klocklådan

Olowski

Breitling
Dagens leverans innehöll denna Omega Specialties. En av 1948 tillverkade. Tack till Watch on Watch för snabb och smidig affär!

Pq4lqXv.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Så kul att se! Den där är så himla fin! Vet inte om det finns något alls att gnälla över. Möjligen storleken... men det är nog mer mitt problem... Den är väl 40mm? Annars är ju form, proportioner, tavla, visare, allt så otroligt välkomponerat. Förvisso en re-issue (of sorts), men väl genomfört, tycker jag.

Grattis!

mvh A
 

Olowski

Breitling
Så kul att se! Den där är så himla fin! Vet inte om det finns något alls att gnälla över. Möjligen storleken... men det är nog mer mitt problem... Den är väl 40mm? Annars är ju form, proportioner, tavla, visare, allt så otroligt välkomponerat. Förvisso en re-issue (of sorts), men väl genomfört, tycker jag.

Grattis!

mvh A

Tack! Den är bara 39 mm men det räcker för dessa spaghetti-armar. Re-issues brukar ibland kännas lite krystade men här tycker jag att Omega har lyckats med det enkla formspråket.
 
Topp