Bra köp!
Tur att du hade spenderar-braxorna på![]()
Är det så där ett par spenderar-byxor ser ut alltså? Tar man sig råd med en sån där grym pjäs så är det värt att ha dom där brallorna!
Grym pjäs! Jag börjar bli mer och mer svag för RO. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp!
Tur att du hade spenderar-braxorna på![]()
Vadå, cola ingår juNu när du har köpt en så dyr och fin klocka tycker jag att du får nöja dig med ett glas vatten.
GRATTIS!
![]()
Tack micke, kunde inte hålla mig när den låg framför migGrymt grattis!!!! Det är en väldigt cool klocka
Mvh
Micke E
Det återstå att se imorgonbittiGrattis! alltid häftigt med spontanshopping, lite som fylleshopping fast utan ångesten dan efter.![]()
UppenbarligenÄr det så där ett par spenderar-byxor ser ut alltså? Tar man sig råd med en sån där grym pjäs så är det värt att ha dom där brallorna!
Gassan,fick dock springa över till internationella sidan vid gate F, där när dom ett par Ap, hör av dig o. Du vill ha hjälp med ett par.extra ögon, flyger igenom där rätt oftaSnygg som FAAAN!! Vilken butik på Schipol hittade du den i?!
Nja, man får prioritera helt enkelt, ramen nudlar går hand i hand med en ny klockaJäklar, en av mina drömklockor! antar att din lön är rätt fett om du kan spontanköpa den
Stort grattis! Låt den glänsa vid julbordet nu.
Stort grattis!Blev ett spontanköp av en sådan även för mig i somras. Nästa steg blev en PP.
![]()
Ok, brukar också vara där ibland men vid den andra butiken. Får man knata emellan terminalerna/gaterna?Gassan,fick dock springa över till internationella sidan vid gate F, där när dom ett par Ap, hör av dig o. Du vill ha hjälp med ett par.extra ögon, flyger igenom där rätt ofta
Ok, brukar också vara där ibland men vid den andra butiken. Får man knata emellan terminalerna/gaterna?
Fan! Så har jag inte sett på saken fram tills nu! Satan...Närmare 50 än din födsel. Klockan gör det mycket bättre!
Grattis!!
Fan! Så har jag inte sett på saken fram tills nu! Satan...
På väg till Sverige för jul med familjen, har som ni kanske sett velat mellan PP och rolex på senaste tiden, dock tog allt tvärvändning häromveckan,
Av en slump intog jag Schiphol tidigt idag, klockgluttande och där var den, efter lite förhandling, ångest och banksamtal slog jag till.
Tänkte att en PP får bli när jag blir äldre, AP får kompensera min 26års ångest över att vara närmare 30 än 20, löjligt va!
Här kommer den, god jul martin!!
![]()
![]()
AP Diver, värdelös dyker men en rejäl klocka i min mening![]()
Ser bra ut Martin God Jul och Gott nytt År på dig