• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt köp, spontant värre..!

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! :) Blev ett spontanköp av en sådan även för mig i somras. Nästa steg blev en PP. ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gassan,fick dock springa över till internationella sidan vid gate F, där när dom ett par Ap, hör av dig o. Du vill ha hjälp med ett par.extra ögon, flyger igenom där rätt ofta
Ok, brukar också vara där ibland men vid den andra butiken. Får man knata emellan terminalerna/gaterna?
 

olivetti

Cartier
På väg till Sverige för jul med familjen, har som ni kanske sett velat mellan PP och rolex på senaste tiden, dock tog allt tvärvändning häromveckan,

Av en slump intog jag Schiphol tidigt idag, klockgluttande och där var den, efter lite förhandling, ångest och banksamtal slog jag till.

Tänkte att en PP får bli när jag blir äldre, AP får kompensera min 26års ångest över att vara närmare 30 än 20, löjligt va! ;)








Här kommer den, god jul martin!!

S8cvmz3.jpg


P8Jt8NX.jpg


AP Diver, värdelös dyker men en rejäl klocka i min mening:)

Ser bra ut Martin God Jul och Gott nytt År på dig
 

ssp226

Cartier
Gratulerar! Divern är en mycket trevlig, snygg klocka och bekväm att bära. Jag hade min på mig nästan dagligen och saknar den.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Inte dåligt! Enjoy!

Blev nya skidor till mig i tidig julklapp. Premiärtur tidigare idag. Antar att du är minst lika nöjd som jag så här långt. :)

A
 
Topp