• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt på handleden! Älskad av vissa, hatad av flera!

Wi

NLA
2-Faktor
Skaffade en PO för några månader sedan och kände att jag äntligen funnit keepern…
Ja..det höll inte särskilt länge och jag har nu insett att det finns alldeles för många roliga klockor att pröva på för att bara hålla sig till en =)

Senaste är en Tag Heuer Grand Carrera..Ett märke jag velat testa på länge och en modell jag suktat efter sen den kom. Jag är positivt överraskad över hur gedigen den känns och hur fina och välarbetade detaljer både klocka och tillbehör har. Tycker synd om Tag Heuer som har så "dåligt" rykte.

Tack Martinhook och Jakob.dala för affären, och självklart får barncancerfonden sin del också =)
Till bilderna:

1KRSiEr.jpg

1xd4dwv.jpg

NU6OioY.jpg

Invigde klockan på Summerburst =)
4reMHXC.jpg

Klockan är något blaffig på länk, nästan lite för stor
eWH4BSk.jpg
 

Wi

NLA
2-Faktor
Grattis!! Hoppa du var på SB i lördags, fredags sög röv!

Jo, jag var där bägge kvällarna. Var mitt i smeten när spöregnet kom, Aoki höll mig pepp genom regnet, men så fort han gick av kände man sig eländig. Tur att jag lyckades ordna ombyte på plats =P

Lördagen var sjukt mycket bättre..Då invigde jag Heuern ju ;)
 
Topp