• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nytt: Tråkig gubbklocka eller utsökt vintage-vidunder?

watchowner

Cartier
Tråden är värd en bättre bild. Korspost från ställ-ned-ditt-glas-tråden.
20140125_095855_zps728a988f.jpg

(Som 80-talist är det nästan min plikt att visa den här klockan överallt ett tag;) )


Grattis till en fantastiskt fin Seiko. Den gör sig bra med en Bourgogne.
Själv smuttar jag på en Talisker och ler nöjt då jag ser på min Seiko Weekdater-65:a för dagen med blått nato.
 

richard1991

Cartier
Inget etiopiskt råkaffe, gamla racercyklar eller snorexklusiva citizen-quartzare från 70-talet. Inte heller ett sommarjobb tillsammans med en fullblodsklocknörd. Men väl en tråd på Klocksnack där frere presenterar sitt senaste nyförvärv som satte igång habegäret och fick mig att investera i en GS, inköpt av Molle här på forumet. Tack till er båda två, för köpet och inspirationen. Mycket nöjd!
20140131_152417.jpg
 

frere

Audemars
2-Faktor
Inget etiopiskt råkaffe, gamla racercyklar eller snorexklusiva citizen-quartzare från 70-talet. Inte heller ett sommarjobb tillsammans med en fullblodsklocknörd. Men väl en tråd på Klocksnack där frere presenterar sitt senaste nyförvärv som satte igång habegäret och fick mig att investera i en GS, inköpt av Molle här på forumet. Tack till er båda två, för köpet och inspirationen. Mycket nöjd!
20140131_152417.jpg
Se där! Ett lysande val tycker jag såklart, stort grattis!
 
Topp