• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OHPF Obris morgan explorer 2

Gusj

Omega
Pris
2500
Returpolicy
24h om något är väldigt avvikande från beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena!
Nu har det blivit dags för mig att sälja min obris morgan. En rejäl klocka, med en skön vikt som känns tryggt på handleden. En riktigt bra beater med sitt robusta verk och skruvar för att lättare kunna byta band. Från obris morgan som är ett micro brand som gör en batch med klockor av en viss modell som sedan inte produceras alls. Denna är en explorer 2 med blå tavla och blå text. Miyota 9015 som tickar på som den ska. Helium escape valve finns även på denna klocka.

Skick: Har swirl från desk dives och lite märken bak på boettlocket utöver det är klockan i fint skick. Är andra ägaren,men fick den som princip ny. Verket tickar på bra och håller bra tid men har inte mätt upp exakt. Länken däremot har fått skrapmärken av att jag ramlade med cykeln,se bilder.
IMG_20190805_200738.jpg
IMG_20190805_200831.jpg
IMG_20190805_200740.jpg
IMG_20190805_200738.jpg
IMG_20190805_195710.jpg
IMG_20190805_195707.jpg
IMG_20190805_195701.jpg

Klockan levereras med den grymt snygga engineer länken samt ett svart obris morgan isofrane som fortfarande doftar lite vanilj. Även ett blått noname gummi med clasp medföljer. Dock sizat för min 18cm handled. Länken är sizad lika,men en extra länkbit följer med och om jag hittar de övriga skickas de med.

2500 kr har jag tänkt mig,eventuellt delbyte mot vintage tag heur dykare. Fler bilder kan tas vid begäran, tack för trevligt forum! Referenser:
https://klocksnack.se/threads/gusj.88408/
 
Topp