Laddar...
Nymansur
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Obris Morgan Explorer II Blue

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av TerryTee, 20 augusti 2019.

1. TerryTee
    Trådstartare

TerryTee Silver Premium

Från:
    Eskilstuna
    Pris:
    2600
    Returpolicy:
    Om något avviker från beskrivningen
    Stenhård borstad (kan vara blästrad?) dykare från Obris Morgan som är slutsåld sedan länge. Klockan mäter 42 mm med 20 mm lugs samt 51 mm totallängd.

Drivs utav arbetshästen Miyota 9015 som tickar på stadiga 28,800 BPH.
    Double Domed Sapphire, Helium Escape Valve, Triple Seal Screw-In Crown.

Med andra ord en klocka som står pall för det mesta, med mig har den följt med och dykt från en brygga en gång (det är ungefär så äventyrlig jag är).

Förra ägaren råkade tråkigt nog cykla omkull med klockan som gav lite skrap på länken samt spännet, men annars är det mindre hairlines på boetten och jag har den i dagsläget på ett gunmetal nato från Zuludiver som är använt 2 ggr. Har fastnat helt i mina klockor från Borealis så denna används inte nu.

Kommer i ett signalorange Pelicase med OBs super engineer-länk, OBs isofrane-liknande gummi samt ett blått gummi med vanligt flip lock clasp.
    Fullset ner på tillhörande verktyg för bandbyte, oanvänd cleaing cloth och pelicase-box.

Säljes för 2600 med nytt natoband, alternativt bytes mot något kul? Kom med förslag.
    Tack KS för annonsplats och en ständig jakt på nya klockor att testa :)
    IMG_20190815_123403.

tedlapidus och Hellmao gillar detta.