• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OC_Peter

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en Squale f2f till mister @OC_Peter! Mycket trevlig och seriös kontakt, och en överlag väldigt smidig affär. Lite trevligt klocksnack blev det också :)

En solklar Good-Guy som givetvis har mina varmaste rekommendationer. Tvekar inte att göra affärer igen :pompus:
 

pelagos1

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett byte f2f med @OC_Peter (pengar mitt håll) och snackade klockor och tog en kaffe, supertrevligt! Även bytet fick superbra utan något krångel, kan rekommenderas starkt 100% GG:)
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Byte i högre prisklass och med mellanskillnad åt mitt håll. Mycket trevligt och utan minsta krångel. Skulle gärna göra fler affärer igen i framtiden, utan tvekan!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt en Zenith med delbyte till @OC_Peter F2F i fantastiskt angenäm affär över fika och gott klocksnack som grädde på moset! Helt klart genuin upplevelse med en riktig Good Guy som jag gärna gör affär med igen! Rekommenderas!
 
Sålde en Black Bay 58 Bronze Boutique Edition till Peter - sjukt trevlig kille och riktigt smidig affär. Nästa gång får vi ta några öl och bara prata klockor med. :)
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Träffade @OC_Peter på lite kaffe och mycket klocksnack och annat. Det blev även en trevlig bytesaffär på köpet, mycket smidigt och trevligt. Hoppas på fler möten framöver, en 100% GG i min bok 👍🏽
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka f2f till @OC_Peter
En riktigt smidig affär från start till mål, och en trevlig (men kort) pratstund hann vi med också 😃
100% good guy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges 🥳
 
Topp