Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamen, är på plats.
PM:ar när jag är på plats och ser om det finns en lucka för en kopp kaffe eller besök i montern. Jag kommer i huvudsak att befinna mig i A-hallenÄr på plats under torsdagen.
Låter trevligt!PM:ar när jag är på plats och ser om det finns en lucka för en kopp kaffe eller besök i montern. Jag kommer i huvudsak att befinna mig i A-hallen
Jag kommer upp! Blir eftermiddag på torsdag och sen typ hela fredagen. Vi får prata mer om det ikväll på gtgn![]()
Nu är jag lite trög, men kopplingen till NordBygg?![]()
lägger upp en bild på temat![]()
Du lyser med din närvaro@Erik83 @Txistorra @Derix @Selvedge jag finns i A34:30 från kl 13.00, ni får väl spana dinkor och gissa vem jag är![]()
Lämnade strax före 15, tvungen att ta mig en gubbvila och byta strumpor innan kvällens event, åter i montern imorgon 09-11 innan det är dags att åka söderutDu lyser med din närvaro![]()
Underskattade omfattningen av mässan, var tvungen att prioritera jobb framför dinkor idag tyvärr. Snacka om att man blir yr i bollen efter några timmar@Erik83 @Txistorra @Derix @Selvedge jag finns i A34:30 från kl 13.00, ni får väl spana dinkor och gissa vem jag är![]()
A24:01 imorgon till 12.30