• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Octago

octago

Basic
2-Faktor
Hej!
Till er som jag haft äran att handla med eller av, lämna gärna era synpunkter här.

Sålde en klocka i 50 k kronors-klassen till octago på distans pga avstånd mellan våra orter. Fungerade hur bra som helst! Smidig kommunikation och trevlig kille! 5/5 brödrostar

Jag har för andra gången sålt en Rolle till denne trevlige, unge man som vet vad han vill ha, är lätt att kommunicera med och smidig att göra affär med.
100% Good Guy! 👍

Sålde en klocka i högre prisklassen till @octago Allt fungerade hur smidigt som helst. Trevlig kommunikation som ingav förtroende (mtp få poster på forumet). Skulle inte tveka att göra affärer igen. Rekommenderas till 100%. GG i min bok.

Sålt en Omega PO till @octago. En rakt igenom trevlig affär med fin kommunikation och snabba beslut! Gör gärna fler affärer med vederbörande! 100% GG på den killen

Tillbaka
Topp