• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Octagon

Sålde en IWC till @Octagon , vi möttes när hans tåg kom in på terminalen i sthlm, han tog tåget en rejäl bit för att möta upp mig där. Skön snubbe, mkt trevlig, hörde sig noga för och hade inga problem att vänta nån vecka för att få till en f2f affär, då jag brukar föredra sådana när jag gör affär för första gången med någon.

100% Goodguy i min bok, jag gör gärna affärer med den mannen igen om tillfälle bjuds!

Mvh Hela dagen.
 

lappy17

Omega
Sålde Rolex för runt 90k till @Octagon, allt funkade perfekt. Snabb kommunikation, väldigt trevlig och förtroendeingivande person. Möttes f2f i Stockholm, alla nöjda och glada. Odiskutabel Goodguy!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Sålt lifestyle till @Octagon på distans, rakt av trevligt och smidigt!
B3C20B4B-EF74-4BDF-8FE6-2E0979A4FB3F.gif
 

agraw

Cartier
2-Faktor
Sålt en Rolex på distans till @Octagon
Med en klocka i den prisklassen gör man såklart inte affär hursomhelst på distans, men definitivt med denna köpare. Rekommenderar varmt för en trygg och stabil affär för båda parter!
 

larkad

Omega
Sålt en Rolex till @Octagon vid F2F möte i Stockholm. Mycket trevlig, seriös och smidig affär.
Rekommenderar honom till 100 % att göra affärer med!
 
Senast ändrad:

Mekh

Omega
Sålde en klocka i 50 k kronors-klassen på distans pga avstånd mellan våra orter. Fungerade hur bra som helst! Smidig kommunikation och trevlig kille! 5/5 brödrostar
 

Teddan

Breitling
Sålde en Rolex till @Octagon vid ett F2F möte i Stockholm. Mycket bra, smidig och trevlig affär och det går inte att hitta en bättre köpare! Seriös och förtroendeingivande kille som jag inte hade tvekat en sekund på att göra fler affärer med. Rekommenderar till 100%. GG!
 
Topp