Ocean
Basic
Nä men det verkar heta jordblockerare i alla fall!Jamän precis! Precis ett sånt
golvblockeringsverktyg med Dibbles och 50-delad återanvändbar växtetikett trädgård markör för trädgårdsförberedelse som jag tänkte på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men det verkar heta jordblockerare i alla fall!Jamän precis! Precis ett sånt
golvblockeringsverktyg med Dibbles och 50-delad återanvändbar växtetikett trädgård markör för trädgårdsförberedelse som jag tänkte på!
Amazon translateNä men det verkar heta jordblockerare i alla fall!
Hur mycket tänker du så?Jamän precis! Precis ett sånt
Hela dagen, varje dag.Hur mycket tänker du så?
Precis, trodde jag alla seriösa odlare hade hemma!Jaha! Men det är ju en standard Mini-Bodenblocker-Kecheer?
Edit:
med Dibbles
Säger bara KÖP
Mini-Bodenblocker Kecheer Soil Blocker 2-tums Soil Block Maker golvblockeringsverktyg med Dibbles och 50-delad återanvändbar växtetikett trädgård markör för trädgårdsförberedelse : Amazon.se: Trädgård
Mini-Bodenblocker Kecheer Soil Blocker 2-tums Soil Block Maker golvblockeringsverktyg med Dibbles och 50-delad återanvändbar växtetikett trädgård markör för trädgårdsförberedelse : Amazon.se: Trädgårdwww.amazon.se
Ambitiöst potatisland!Hur går det för er alla? Här har det grävts potatisland! Ska bli fries och mos primärt. Ja jag vet att det är lite snett men jag är inte klar ännu!
Satt potatis igår. CR, BOC, Basket of Fire, Trinidad Moruga Scorpio, Naga Jolokia, Habanero White har omskolats första gången för ca 3 veckor sedan. Gurkor och tomater har hunnit bli drygt 1 dm höga.Hur går det för er alla? Här har det grävts potatisland! Ska bli fries och mos primärt. Ja jag vet att det är lite snett men jag är inte klar ännu!
Kul med växthus! Det kommer det nog bli här också, men om några år kanske. I lådorna kommer det bli tomater, morötter, rädisor, gurkor och nå't grönt, typ persilja eller så. Och sallad - fast rådjurssäkrat, på balkongen.Ambitiöst potatisland!
nja det går sådär, lite sen med förkultiveringen som vanligt. Håller på att bygga ett växthus som förmodligen ska kunna ge en del avkastning. Blir det nåt mer än potatis i år?
Riktigt snyggt! Mycket chili!Satt potatis igår. CR, BOC, Basket of Fire, Trinidad Moruga Scorpio, Naga Jolokia, Habanero White har omskolats första gången för ca 3 veckor sedan. Gurkor och tomater har hunnit bli drygt 1 dm höga.
Jag äger ett par Indiska restauranger så det går åt.Riktigt snyggt! Mycket chili!