Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle inte skrivit så, betydde visst otur...Härligt att vi har fått lite liv i tråden igen! Abstinensen efter bilder är stor...
Sidan fucking fyra. Inte ok...Skulle inte skrivit så, betydde visst otur...![]()
Spännande!![]()
![]()
![]()
Blev inte så många bilder tagna under veckan jag hade den. En trevlig klocka med några aber. Gummibandet gav mig huvudvärk då jag ofta lägger hakan i vänsterhanden när jag jobbar, stinker vanilj som fasen. Färgen på index känns lite meh men trots allt en klocka jag mycket väl skulle kunna tänka mig på länk.
Den är nu vidareskickad med Postnord, living on the edge, till @Cristian
Passade bra till tröjan.Idag tar jag på mig orisen. Första spontana känsla är att den sitter rätt skönt trots storleken. Oranga indexen ser lite knäppa ut men man kanske vänjer sig. Något jag stör mig på - det händer med nästan alla dykar-orisar - är att vridningen glappar. Verkar vara designat så.
![]()
Haha jo den kändes rätt till klockanPassade bra till tröjan.![]()
Ursäkta, men va f-n?!?
Bilder! Intryck!![]()
Haha!Bra då är du inte med i utlottningen...![]()
![]()
Kommer inte ihåg men väldigt smala.Har en känsla av att den kommer sitta illa på min klena handled....
@Cristian vad har du för storlek på handleden?
Nu verkar det som jag totalsågade den men jag gillar utseendet på de som har andra färger. Bandhornen stör faktiskt mindre om den är på länk. Dock ogillar jag glappet i vridningen. Känns som den ska ploppa av och klicken i vridningen känns som om det fanns grus där inne.Såg klockan i butik häromdagen. Mycket snyggare i verkligheten än på bild, och jag gillar den på bild.
Hann inte prova den, men snart så!
Tycker inte det känns som en sågning, en nyanserad och ärlig recension snarare. Tackar!Nu verkar det som jag totalsågade den men jag gillar utseendet på de som har andra färger. Bandhornen stör faktiskt mindre om den är på länk. Dock ogillar jag glappet i vridningen. Känns som den ska ploppa av och klicken i vridningen känns som om det fanns grus där inne.
YeaaaaahEtt litet kollage från dagenkan inte bli mer oranget @RicVin
Något måste ha hänt med min mobil, bilderna fullkomligt suger.
![]()
skall prova med det bandet!Läge att prova med svarta bandet!?!
Vilken fantastisk bild! Nu blir man sugen!