• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Officiella Omega Seamaster boxen / lådan i högglansigt trä

Mythos

Omega
Pris
1100
Returpolicy
Ingen returrätt eftersom produkten är helt ny.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en helt ny och oanvänd Omega Seamaster -box. Jag fick den av misstag (fick fel box) när jag köpte min FOiS ifrån svensk AD och har således ingen användning för den. Det är alltså den nyare, officiella träboxen i högglans som för ett par år sedan ersatte Omegas gamla röda låda när man köper en Omega Seamaster. Medföljer både ytter- och innerembalage, samt en vit Omega påse i mjukt material som synes på bilderna. Observera att klockan är inte till salu ;)

IMG_20180825_155903.jpg
IMG_20180825_155232.jpg
IMG_20180825_154237.jpg
IMG_20180612_183407.jpg
IMG_20180612_181843.jpg
IMG_20180612_181548.jpg


Lånad video som visar en likadan box i all sin prakt:

Trälådans mått:
Bredd 22 cm x Höjd 9,5 cm x Djup 16,5 cm.

Total vikt: 2 kg

Pris: 1100 1500

Betalning och leverans:
Köparen står för valfri frakt (Postnord). Skickas efter betalning med Swish eller vanlig kontoöverföring. Vi kan även träffas F2F i centrala Göteborg för snabb affär.

Avslutningsvis ett stort tack förstås till KS för ett fantastiskt forum samt annonsplats!
// Mythos
 
Senast ändrad:
Topp