Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som ett av märkena under Swatchgroup så vill jag minnas att det till och med fanns modeller med Precidrive. Den där har ju lite av Braun-design över sig, riktigt stilren tycker jagÄldre Calvin Klein, känns som nivån då var rätt mkt bättre än idag på både finish och design![]()
![]()
Medhåll där. Utan CK-loggan kunde den passat in under vilket neo-bauhausmärke som helst. Tycker inte att man ska förkasta "parfymklockor" på princip bara för att det är ett känt modemärke. Gucci har ju till exempel några riktigt trevliga modeller. Skulle till exempel absolut kunna tänka mig denna:Som ett av märkena under Swatchgroup så vill jag minnas att det till och med fanns modeller med Precidrive. Den där har ju lite av Braun-design över sig, riktigt stilren tycker jag![]()
Bra klockor de där. Mer modeklockor åt folket!Medhåll där. Utan CK-loggan kunde den passat in under vilket neo-bauhausmärke som helst. Tycker inte att man ska förkasta "parfymklockor" på princip bara för att det är ett känt modemärke. Gucci har ju till exempel några riktigt trevliga modeller. Skulle till exempel absolut kunna tänka mig denna:
![]()
Och om man zoomar ut lite, är inte Cartier och Bvlgari modeklockor också?
Exakt, tom med min klocka och arm på bilden. Nöjd med den. Kanske lite ovärt listpris men finns typ inga andra så tunna ur med integrerad länk idag.Helt rätt! Vill minnas att @Aurum har (eller hade) 34mm-varianten av Guccin. Duger det för honom så borde det duga för vem som helst.
Jamen där ser man! Jo, kan man hitta på lite rea så är det nog bra. Visst hade du en Chanel badklocka också?Exakt, tom med min klocka och arm på bilden. Nöjd med den. Kanske lite ovärt listpris men finns typ inga andra så tunna ur med integrerad länk idag.
Stämmer. Tyvärr inte använt den så mycket. YM 35 i helguld blev badklockan ist.Jamen där ser man! Jo, kan man hitta på lite rea så är det nog bra. Visst hade du en Chanel badklocka också?
Ja, varför nöja sig när man kan ha det bästa?Stämmer. Tyvärr inte använt den så mycket. YM 35 i helguld blev badklockan ist.
Bästa vet jag inte, men är något med sportrolex i helguld. Att den är rätt liten gör att den inte ser så odräglig ut. Dyr men nog billigaste sportklockan från rolex i guld.Ja, varför nöja sig när man kan ha det bästa?
Det är ju trevligt med väggur ocksåPå temat mode/parfymklockor så hjälpte jag för en tid sedan en kollega med att byta batteri på hans sons klocka. En ”riktigt fin TommyHilfiger” som dom givit sonen i 18års present. Det var tur att baklocket släppte med gummiboll, för jag kunde inte få mina jaxa att passa 45mm baklocket, tror boetten mätte närmare 50mm… Kollegan blev minst sagt förvånad då jag visade det lilla Miyotaverket som såg ut som en liten harplutt i näven(Jag fick försäkra att urverket var ”riktigt vasst” med sina nästan 5 års batteritid
![]()
Jasså en vit nu? Då är det väl den blå kvar att testa
Absolut, men då på just väggenDet är ju trevligt med väggur också![]()
Blir nog denna nästa gång, lika bra att gå all inJasså en vit nu? Då är det väl den blå kvar att testa![]()
Ja varför inte? Den blir du nog helt ensam om på forumet. Bra Dubai klocka..Blir nog denna nästa gång, lika bra att gå all in
![]()