Sommarklocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Passar verkligen 100% på dig.Min första Tag Heuer![]()
OJOJOJ en sån fining !Glad midsommar alla TH-fans!
![]()
Fan dessa är sjukt vackraVar på klocksafari i Stockholm förra veckan och provade bland annat en Glassbox på Nymans. Den var otroligt trevlig! Helt klart bland det trevligare jag testade under resan. Kittlade i hjärtat!
![]()
Var på klocksafari i Stockholm förra veckan och provade bland annat en Glassbox på Nymans. Den var otroligt trevlig! Helt klart bland det trevligare jag testade under resan. Kittlade i hjärtat!
![]()
Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:Fan dessa är sjukt vackra![]()
Kan rekommendera glassboxen. Bärs vansinnigt bekvämt.Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:
![]()
Länkarna på nya carreramodellerna är så otroligt snygga och sköna tycker jag.
Ja det är märkligt hur relativt små ändringar i glaset gett så pass stor positiv skillnad.Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:
Go for it, du kommer inte att ångra dig!![]()
Jag är på god väg in i heuer träsket, dreglat över denna x antal gånger hos lokala ADn.. känner jag mig själv så är det mer en tidsfråga
Den där länken är också så sjukt fin.![]()
Jag är på god väg in i heuer träsket, dreglat över denna x antal gånger hos lokala ADn.. känner jag mig själv så är det mer en tidsfråga
Snyggt! Deras vintage-serie är grym!Min första Tag Heuer![]()
Lätt en av de snyggaste kronograferna på marknaden idag. Speciellt med nya länken!![]()
Vad i helvete har de gjort med 1000? Ser ut som att de karvat x på länkens alla delar. Vansinne.Tipsar on två spännande Tag Heuers ute på Tradera just nu:
![]()
TAG HEUER PILOT CHRONOGRAPH CS1111 / 530.306 – IKONISK KLOCKA I TOPPSKICK
Pris: 13995 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
![]()
TAG HEUER 1000 – 980.006N "JUMBO" – UNIK DIAMANTGRAVERAD LÄNK – 42MM
Pris: 13495 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
![]()
![]()
Ser verkligen förjävligt ut, jag trodde först att någon släpat klockan på asfalt.Vad i helvete har de gjort med 1000? Ser ut som att de karvat x på länkens alla delar. Vansinne.
"Diamantgraverad"... Ok.![]()
Otroligt fin kombo !!!Bjuder på lite skipper och orange
![]()
![]()
Trevligt fynd!Hittade en köpt 1958 lite sliten i en låda.
Den där är sjukt nice. Jag provade en härom veckan också.Var på klocksafari i Stockholm förra veckan och provade bland annat en Glassbox på Nymans. Den var otroligt trevlig! Helt klart bland det trevligare jag testade under resan. Kittlade i hjärtat!
![]()
Ser sjukt fräsch ut. Jag har dock inte riktigt koll på vad det är för skillnad mellan denna och tidigare version med 02. Den är också sjukt fräsch.Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:
![]()
Länkarna på nya carreramodellerna är så otroligt snygga och sköna tycker jag.