• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Sommarklocka
DO01041357.jpeg

Var på klocksafari i Stockholm förra veckan och provade bland annat en Glassbox på Nymans. Den var otroligt trevlig! Helt klart bland det trevligare jag testade under resan. Kittlade i hjärtat! ♥️

IMG_1274.jpeg
Fan dessa är sjukt vackra 🤩
Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:

1000021007.jpg

Länkarna på nya carreramodellerna är så otroligt snygga och sköna tycker jag.

• Like
Reactions: SCM
Håller med! Passade på att prova panda-glasboxen och en av de nya limiterade Monaco när jag gick förbi TAG Heuer butiken i Seoul härrom veckan. Glasboxen är helt fantastiskt fin - så perfekt i storlek. Fast om jag hade hellre sett den på ett svart racingläder.
heuers i korea.png

Senast ändrad:
Tipsar on två spännande Tag Heuers ute på Tradera just nu:

Skärmavbild 2025-07-14 kl. 10.01.49.png
Skärmavbild 2025-07-14 kl. 09.50.22.png
Vad i helvete har de gjort med 1000? Ser ut som att de karvat x på länkens alla delar. Vansinne.

"Diamantgraverad"... Ok. 💀💀💀💀

IMG_4971.jpeg
Blev en Hulk idag. Länge funderat på en Aquaracer med blå urtavla, blå Bezel och det vågiga mönstret. De fanns ingen inne, men en Hulk. Bad dem hålla den och tog nån (🤭) öl med kompisen som var med. Under tiden växte klockan i mina ögon och vi gick tillbaks, lagom salongs, och köpte den. Bra dag.

Någon som sitter på en Heuer Carrera 510.523 med Lemania 5100 och vill sälja? Eller kan tipsa om ett fint exemplar till salu?

Var på klocksafari i Stockholm förra veckan och provade bland annat en Glassbox på Nymans. Den var otroligt trevlig! Helt klart bland det trevligare jag testade under resan. Kittlade i hjärtat! ♥️

IMG_1274.jpeg
Den där är sjukt nice. Jag provade en härom veckan också.
Ja, frågan är om inte Glassbox är den läckraste kronografen just nu. Har dreglat över denna just denna referens sedan den släpptes:

1000021007.jpg

Länkarna på nya carreramodellerna är så otroligt snygga och sköna tycker jag.
Ser sjukt fräsch ut. Jag har dock inte riktigt koll på vad det är för skillnad mellan denna och tidigare version med 02. Den är också sjukt fräsch.

Tillbaka
Topp