• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ola G

Beklagar din upplevelse @Anteeks
Det dröjde mindre än 2 dagar (tror det var 40h) innan jag swishade dig pengarna, alla är inte uppkopplade 24/7
Ola G

Vi har haft en betydligt mer genomgående konversation om detta i PM med mer detaljer, där du var betydligt mer förstående än detta publika inlägg - som, efter två veckor, känns mer att du är "sur" på att jag ej "korrigerade" mitt omdöme varför du låter så defensiv. Lite småkul att du även tar upp priset om klockan. Glömt våran konversation? Det har du givetvist inte. Visst, jag korrigerar mitt omdöme då det löste sig till slut - vilket jag har glömt. Du kunde ha skrivit till mig om detta.

Jag köpte en klocka av Ola och det hela var en angenäm upplevelse! Skyndade på leveransen på mitt önskemål och allt var helt enligt beskrivning! Snabbt och smidigt alltsammans!

En Good Guy!

Köpte 2st Sjöö Sandström av Ola G , snabb leverans ,bra kommunikation och levererade som det stod i beskrivningen . Min första affär här på KS men säkert inte den sista. Lärdom för mig blev att inte fråga om längden på gummiarmbandet som var klippt som anpassning av tidigare ägare . Men det finns ju nya . Goodguy i min bok

Köpte en Longines av Ola G och allt gick mycket smidigt. Snabb på att svara, snabb leverans och klockan motsvarar annonsen beskrivning. Jag är supernöjd och rekommenderar honom starkt.

Köpte en Sjöö Samdström av @Ola G. Mycket trevlig säljare och affären var både snabb och smidig. 100% GG enligt mig, gör gärna affärer igen:)

Återigen gjort affär med @Ola G. Denna gång sålde jag en Omega träbox. Snabb betalning och smidig affär. Rekommenderas, 100% GG

Sålt till @Ola G på distans. Jag skulle hinna bli gammal och grå innan jag kom på något mer att önska från denna affär. Jag köper/byter/säljer gärna med Ola igen om möjlighet uppstår. GG till 100%!

Sålt en fin vintage Heuer till @Ola G. Känns mycket roligt att ha sålt klockan till en samlare som verkligen uppskattar den 🤗 En mycket smidig och snabb affär, @Ola G är en 100% GG och jag gör gärna affär med honom igen 😀 Både före och efter köpet har vi varit i kontakt med varandra på telefon samt SMS och haft mycket trevliga och givetvis nördiga diskussioner om klocka 😀

Sålt en IWC till @Ola G på distans!
En rakt igenom trevlig affär med fin kommunikation från början till slut.
Jag gör gärna fler affärer med Ola G.
100% GG i min bok

Sålde en Seiko till Ola på distans. Affären gick riktigt smidigt, gör gärna fler affärer i framtiden! 100% GG.

Tillbaka
Topp