• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ollkli

fogden

Omega
Jag fick äran att sälja OT till @ollkli . Detta gjordes på distans och allt från kommunikation till betalning var superbt. 100% GG och ser fram emot framtida affärer om tillfälle ges. :happyhappy:
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Sålt Rolex till Ollkli. Mycket trevlig kontakt, snabb betalning och allt till belåtenhet. Skulle inte tveka att göra affär igen, 100% gg alltså :)
 
H

Hysteria

Guest
Sålt Lifestyle/teknik till Ollkli. Snabb betalning väldigt smidig affär.
 

KHTEU

Breitling
Köpte en Rolex av Ollkli på distans. Super härlig säljare, proffsig leverans & väldigt smidig affär. Rekommenderar stark!! :)
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Träffat @ollkli i en f2f affär. Mycket trevligt möte även om det vart en kortare variant. Nästa gång får vi träffas o surra lite längre! Helt övertygad att även det blir en trevlig stund. GG i min bok alla dagar i veckan.
 
C

Coach

Guest
Köpte en Sinn av herrn ifråga. Trevlig och enkel affär med snabb leverans.
En goodguy helt enkelt :)
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt ännu en gång god doft av @ollkli på distans. Som vanligt snabbt skickat och välpaketerat. Super trevlig att ha och göra med. Rekommenderas varmt. 100% GG i min bok!
 

Klasman

Breitling
Köpte Seiko 200mm av Ollkli i höstas. Första klockan för mig och ett nyfunnet intresse. Smidig affär som skickades samma dag. Ett kort telefonsamtal gjorde saken tryggare för mig som nykomling. Riktigt trevligt bemötande! Good guy all the way.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Distansaffär men @ollkli med både byten och cash inblandat. Toppentrevlig kontakt både före under och efter avslutad affär, rekommenderas varmt! 100% GG

Edit: fixade tagg
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klockan i +50k klassen på distans till @ollkli
En otroligt snabb, smidig och framförallt trevlig affär! 100% goodguy och jag gör gärna fler affärer om möjligheten ges ☺️
 
Topp