• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Olof Bergström

Sålde en Apple Watch till Olof. Bra kommunikation, betalningen genomfördes direkt och trevlig återkoppling kring varan när den väl var framme. 100% goodguy!!!
 

mmh

Panerai
2-Faktor
Olofs kollega köpte min Speedmaster på distans och jag är mycket nöjd med hur Olof hjälpte till att förmedla affären. Det var ett sant nöje och jag skulle mer än gärna göra affärer med honom igen!
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Köpte lifestyle för ca 2v sedan av Olof, ingen leverans än och inte lyckats komma i kontakt med han, varken via forumet eller sms/telefon. Det handlar om ca 2000:- så känns inte som att han skulle blåsa mig på den summan, kanske har hänt han något allvarligt?
 

Johanw

Cartier
Köpte lifestyle för ca 2v sedan av Olof, ingen leverans än och inte lyckats komma i kontakt med han, varken via forumet eller sms/telefon. Det handlar om ca 2000:- så känns inte som att han skulle blåsa mig på den summan, kanske har hänt han något allvarligt?

Då har han nog kört en "scam". Tänkte som du att det kanske hänt något men nu när du skrivit så har han nog kört en fuling. Men som du säger är det inga stora summor så vem skitar ner sig för det?
Gissar du köpt & betalat för samma Iphone X som jag? Swishat pengar och sen omöjlig att få tag i.
Helt sjukt när han fått ett 100% good guy dagen innan här?
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Då har han nog kört en "scam". Tänkte som du att det kanske hänt något men nu när du skrivit så har han nog kört en fuling. Men som du säger är det inga stora summor så vem skitar ner sig för det?
Gissar du köpt & betalat för samma Iphone X som jag? Swishat pengar och sen omöjlig att få tag i.
Helt sjukt när han fått ett 100% good guy dagen innan här?
Köpt och betalat för samma vara som dig ja, sen omöjlig att få tag i. Mycket märkligt av en tidigare GG att göra såhär för i sammanhanget småpengar.
Kanske läge att vidta ngn typ av åtgärd innan fler blir drabbade? @hook
 
Topp