Axwellerixon
Basic
Sålde en Apple Watch till Olof. Bra kommunikation, betalningen genomfördes direkt och trevlig återkoppling kring varan när den väl var framme. 100% goodguy!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte lifestyle för ca 2v sedan av Olof, ingen leverans än och inte lyckats komma i kontakt med han, varken via forumet eller sms/telefon. Det handlar om ca 2000:- så känns inte som att han skulle blåsa mig på den summan, kanske har hänt han något allvarligt?
Köpt och betalat för samma vara som dig ja, sen omöjlig att få tag i. Mycket märkligt av en tidigare GG att göra såhär för i sammanhanget småpengar.Då har han nog kört en "scam". Tänkte som du att det kanske hänt något men nu när du skrivit så har han nog kört en fuling. Men som du säger är det inga stora summor så vem skitar ner sig för det?
Gissar du köpt & betalat för samma Iphone X som jag? Swishat pengar och sen omöjlig att få tag i.
Helt sjukt när han fått ett 100% good guy dagen innan här?
Köpt och betalat för samma vara som dig ja, sen omöjlig att få tag i. Mycket märkligt av en tidigare GG att göra såhär för i sammanhanget småpengar.
Kanske läge att vidta ngn typ av åtgärd innan fler blir drabbade? @hook
Är han tillbaka? Blåste mig och en annan i somras.Sålt lifestyle till @Olof Bergström. Snabbt och smidigt, inga problem.
Såg inläggen tidigare först efter affär tyvärr, men det var en smidig försäljning för en mindre summa. Hook skriver att han skulle vara spärrad, men det verkar ju inte så?Är han tillbaka? Blåste mig och en annan i somras.
Han verkar vara tillbaka?jag har spärrat honom.
Han verkar vara tillbaka?