• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Olpes

Träffade @Olpes för en F2F affär i Stockholm. Smidigt, trevligt som attan och inga konstigheter! Precis som det ska vara! Olpes får mina varmaste rekommendationer!

Sålt seiko i 5k klassen till @Olpes. Fick ett bud och ifrån det fick allt fort till Swish. Inga konstigheter efter detta, båda parter nöjda :)

GG!

Bytt klocka med Olpes på distans. Bra snack, snabb leverans, väl packat och klocka som mer än väl lever upp till beskrivningen.100% gg!

Köpt en Omega av Olpes. Snabb och smidig kommunikation och omsorgsfullt paketerad klocka. Goodguy i min bok. 👍

Köpte en Seiko av Olpes som mitt första köp här på forumet. Väldigt trevlig och hjälpsam, bra paketerat och otroligt smidigt. Rekommenderas starkt!

Sålt en klocka i <5 tsek klassen på distans till @Olpes

Trevlig kontakt, snabb betalning och inkludera tom ”dricks” vilket var första gången för mig 😂

Jag gör gärna affärer igen.

Sålde en Breitling F2F till Olpes. En mycket smidig och trevlig affär samt lite skönt ”klocksnack”. Gör gärna affärer igen. GG!

Tillbaka
Topp