Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt en Rolex Submariner av @JosephA. Allting var i 100% ordning och jag är supernöjd med köpet!
Joseph är trevlig, pålitlig och mycket smidig att ha med att göra.
Mina varmaste rekommendationer!
Mvh Per
Tack för de fina orden @Krillan_90. Njut av den, vi ses när du kommer till Mantorp hoppas jagKöpt en Hulk av Josepha. Leverans till Stockholm. Ordning och reda. Gör gärna fler affärer.
Stort tack för de fina orden och grattis till nya klockanGjort relativt stor affär med Joseph. Allt noggrant och seriöst bra kommunikation. Inga konstigheter alls, ser fram emot att göra fler affärer!
Tack för de fina ord @Nurburgking, lycka till med din BatmanKöpte en Rolex av JosephA, relativt stor affär som funkade smidigt på distans 100% GG. Gör gärna fler affärer
Stort tack för de fina orden och för ännu en trevlig och smidig affär. Njut av din Speedo nuHar återigen gjort affär med @JosephA och denna gång köpte jag en Speedmaster.
Mycket smidig affär och allting i sin ordning, inga konstigheter!
Joseph är en säljare jag varmt rekommenderar och vi kommer säkert göra fler affärer i framtiden!
Tack @E.Samuelsson för en fin Sub. Hoppas på flera affärer framöver.Genomförde nyligen en affär med Joseph f2f. Han var trevlig, kommunikativ och punktlig. Inga konstigheter. Grattis till en fin Sub, den passar dig mycket bra!
Vh,