• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Folke08

Omega
Pris
30000
Returpolicy
Ej vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena

Passa på att slå till nu på denna eftertraktade modell då det är dags för mig att låta min "Skyfall" AT få gå vidare. Främst för att jag är i behov av pengar men även för att den har fått alldeles för liten handledstid i år och förra året.
Klockan är i fint skick och inga större dings utan enbart några swirls och då främst på länken.

Ref: 231.10.39.21.03.001 med ram runt datumfönstret samt den borstade länken(1 länk borttagen men följer med i zip påse).
Med blå teak sunburst tavla och 38.5 mm modell. Har inte haft några problem med funktionen eller gången av klockan. Klockan är inköpt i oktober 2015 och garantin ska fortfarande gälla.

Detta är ett Full set vilket innebär att utöver klockan med länk så tillkommer:

Vit ytterbox
Träbox(Omega nya innerbox)
Vita Omega Korthållare
Omega Pictograms kort & Omega International warranty kort
Omega Operating Manual



Pris: 30000 SEK, Kan även tänka mig inbyten i form av klockor (värde 20000 SEK och neråt) och är främst instresserad av Sjöö Sandström, RSC 36 & Worldtimer.
Men ge förslag så ser vi om de av något intresse.
F2F enbart i Stockholm(Med swish som betalning så klart). Kan eventuellt skicka klocka med förskottsbetalning.
Inge retur vid F2F.
Kontakt sker endast via PM på KS. Kan även skicka fler bilder vid behov.

Om jag ångrar mig förbehåller jag mig rätten att dra tillbaka annonsen.
Tack KS för ett riktigt bra forum!
 
Senast ändrad:
Topp